scrollbar-shadow-color: YELLOW; scrollbar-3dlight-color: white; scrollbar-arrow-color: red; scrollbar-track-color: yellow; scrollbar-darkshadow-color: purple;}

 

 

 

 ( ''! ♥;; 我最需要的是你™`  
-★`[ 難道梨不知道."﹡
 
 
foreverkoey

 

暱稱: ◆*.`siu嘉*--]
性別: 女 

 

MORE...

 
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

 :: 最新日記 ::  

[-::♥♥♥ 永遠永遠只...
轉左板LU*
' 生 日 喔 ..XD
' 全 球 華 人 新 秀...
MISS KO 做班主任*


 
:: 朋友留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



 

RSS Feed

 

           

2006 年 8 月 6 日  星期日

 

晴天

 

 

 

 

你 今 日 做 過 GE 事 .. 我1生1世 刀 會 記 住 *

     

        

尼排吾想打日記..但今日無無聊聊就打LU*

今日12點幾起左身!!*之後call kai蔚傾電化*

傾完..玩左陣電腦拉...then..爸BB煮野我地食*食完..又玩*

我勁無聊..就玩跑啦*我同4戈人玩緊*玩玩下..

我講下笑..話..唉唉.我刀吾想贏咖...(我講下笑針ma*)點撚知..有人係甘鬧我*

灰爆..算啦..同kai蔚傾msn*如果戈條友玩跑..我就吾會玩..佢吾玩我先玩*

之後戈條友係甘係MSN鬧鳩我..勁傷心!!

我甘大戈女..味試過俾曾經愛過GE人鬧得甘勁*

你今日所做GE事..我係吾會忘記...我1世刀會記住你今日所做GE事*

勁HURT囉...喊左勁耐*之後出左街*

5點前番左屋K..沖涼..就同屋K人去荃灣同姑媽戈D人食飯..

食到10點幾..番屋K囉..搭小巴戈陣..聽歌..聽聽下喊wor..

勁無奈...刀吾知點解!!

番到屋k打日記...

          

   發表時間︰2006-08-06 10:37 PM          [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    



 

           

2006 年 8 月 3 日  星期四

 

晴天

 

 

 

 

[ 3號風球 ] ,, S!U 心 身 子!!

     

        

甘日8點幾起左身*

送細佬番學..真慘..明明暑假拉*我細佬仲要番學..*

好可憐..平時媽咪送佢番學咖MA**但係甘日..我細咪番早..

SO我送囉...1起身..整早餐俾我細佬食...

食完..佢換3...我就洗臉刷牙...換3*

等佢食完...9點出門口...嘩..1落到樓下先知落雨...之後..

快手快腳..上番屋K拎1把雨傘就跑落樓*勁大雨喔...

差D吹走我...kaka...我甘細粒*之後勁條褲濕哂...唉唉..

對鞋又係...甘就拿拿聲..跑番屋企..換3訓覺...

訓到上床..點知訓吾著...-/\-..勁眼訓咖ma!!

甘咪起身...開電腦打機..kaka...

到左12點..落樓接細佬番屋k...戈陣吾大雨..只係大風...

唉..幾時先好天丫..我想出街街丫*

我細佬番到屋企...玩電腦..我勁無聊..咪搵人傾電話囉...

傾到4點幾...我就玩電腦...無野做..又就機..

乜鬼勁舞團...

無無聊聊...甘就1日拉*

          

   發表時間︰2006-08-03 04:46 PM          [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]