scrollbar-shadow-color: YELLOW; scrollbar-3dlight-color: white; scrollbar-arrow-color: red; scrollbar-track-color: yellow; scrollbar-darkshadow-color: purple;}

 

 

 

 ( ''! ♥;; 我最需要的是你™`  
-★`[ 難道梨不知道."﹡
 
 
foreverkoey

 

暱稱: ◆*.`siu嘉*--]
性別: 女 

 

MORE...

 
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

 :: 最新日記 ::  

[-::♥♥♥ 永遠永遠只...
轉左板LU*
' 生 日 喔 ..XD
' 全 球 華 人 新 秀...
MISS KO 做班主任*


 
:: 朋友留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



 

RSS Feed

 

           

2006 年 7 月 29 日  星期六

 

晴天

 

 

 

 

下 雨 天 *

     

        

甘日落好大雨喔*

甘日1早..9點幾..call kai蔚..睇佢起左身味..!!

點知味拉..佢叫我10 call佢*甘我岩岩好10點就call拉..

佢換好3就上尼我屋k lu*..yeah!

之後佢話肚餓..so..炒飯佢食...

我先炒雞蛋火腿先拉...諗住炒完雞蛋火腿先炒飯!!

點知炒完拉...甘我炒飯...kai蔚就拎左雞蛋火腿尼食wor-口-""

好O咀..不過吾緊要..佢肚餓ma...甘我叫佢吾好食拉..過左陣..

又偷食wor..真係曳拉..差吾多食哂lu...咪叫佢拎多隻雞蛋尼炒拉..

炒完..食食食..好好食丫..kaka/\/\"

之後食完..傾下計...湯建上尼我屋k拉...

無野好講...悶到嘔丫...甘佢同kai蔚就走左lu...

之後ka豪尼我屋k...睇我隻蜥蝪...好可愛咖...

過多幾日post佢張相俾大家睇拉...

之後kai蔚又上尼拉...4點50分走左 lu*

甘..我就玩跑拉...開左戈新ac玩.../\/\"

跑到無幾耐..俾細佬玩...then..我又玩*

之後同湯建分左手lu...kaka...真好笑....次次分左手..

刀會好番...但今次我吾會咖拉...yeah*

          

   發表時間︰2006-07-29 10:01 PM          [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    



 

           

2006 年 7 月 27 日  星期四

 

晴天

 

 

 

 

買 左 蜥 蝪 , , YEAH*

     

        

甘 日 11 點 幾 起 左 身*

本 身 仲 要 訓 咖 ... 俾 隻 貓 走 左 上 張 床 到 搞 住 哂*

唉唉..起 身 俾 野 佢 食 .. 諗 住 再 訓 過 拉*

訓 吾 到 拉...>3<..起 身 開 電 腦 反 *

諗 住 反 拉 點 知 玩 吾 到 * SHIT*

咪call  ka豪  (kai蔚細佬)*傾左傾*

又玩 跑 拉* 玩到lu...之後肚仔餓..又吾想煮野..

就食左戈杯麵就算了*-口-...

then...玩跑*

4點幾...爸B打尼...話今晚同kai蔚1家人出旺角...

yeah...點知行寵物街wor...我丫爸就想買蜥蝪..

我刀想咖...之前買過4條bb蜥蝪...但死哂...>3<..

我好中2咖...不過吾係我自己養戈D我就驚驚了*

睇拉...ka豪買左條蛇....好恐怖喔...

我丫爸就買左條蜥蝪...好可愛喔.../\/\..680蚊...貴丫..

得戈4戈月大...覺得吾低*但再大D就要2千幾...相差好遠喔..

之後放低...食完野就去拎..

甘我地就去食野拉..好快食完lu..去拎蛇...

拎完蛇就..搭小巴番屋k了*

          

   發表時間︰2006-07-27 09:59 PM          [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]