scrollbar-shadow-color: YELLOW; scrollbar-3dlight-color: white; scrollbar-arrow-color: red; scrollbar-track-color: yellow; scrollbar-darkshadow-color: purple;}

 

 

 

 ( ''! ♥;; 我最需要的是你™`  
-★`[ 難道梨不知道."﹡
 
 
foreverkoey

 

暱稱: ◆*.`siu嘉*--]
性別: 女 

 

MORE...

 
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

 :: 最新日記 ::  

[-::♥♥♥ 永遠永遠只...
轉左板LU*
' 生 日 喔 ..XD
' 全 球 華 人 新 秀...
MISS KO 做班主任*


 
:: 朋友留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



 

RSS Feed

 

           

2006 年 8 月 2 日  星期三

 

晴天

 

 

 

 

打 風 喔 *

     

        

甘日9點幾..比ka豪打尼糟到我起左身..

點知道佢問我打吾打藍球..我就話..大老..甘早起身打藍球無力咖!!

佢話::又係你琴叫我GE..我就話:: 下下..聽日先拉*我要訓丫*

之後我就訓拉..又訓吾著wor..咪call kai蔚..睇下佢係邊LO*

之後就出去搵佢..佢同靜儀去左觀廣.. so..我搭地鐵去搵佢..

行左陣...靜儀買左1對杯俾佢表姐*..嘩..我見到好多MONCHHICHI..好可愛丫*

之後又去左APM拉..嘩..又見到好多MONCHHICHI丫..超可愛..>3<"

我太愛佢拉..kaka*勁得意*好想買哂佢番屋k*但無能發生*

之後同靜儀 + kai蔚去左m記食野*

食食下..ka豪call我..問我同kai蔚..陪吾陪佢去cut頭髮..我地又無野做..

咪去囉..靜儀去左搭地鐵..甘我地去左"卓月"睇野...丫彬call我..話.佢同ka豪係M記..

甘我地咪上去囉...嘩..落雨*上到去..搭小巴上秀X坪到..

去到丫彬陪佢cut頭髮*我地就坐下...傾計..

坐坐下..kai蔚又想去M記食野...嘩..食左3次拉..

去到M記食野*kai蔚同我傾左好多野...有開心..有D少少吾開心*

但我又想wor..kai蔚..你吾洗理我咖..你中2就得..我份人係甘...

1排就無野..你刀知咖拉..我之前刀係甘!!我刀好想你甘丫../\/\

之後丫彬同ka豪..無拉拉走埋尼嚇我地..甘我地傾得甘入神...刀吾知有人*

笑死*之後丫彬飲哂我杯可樂丫..衰人>3<....搞到我飲得戈少少!!

算算算..最仲要GE係..食哂我D著條....

之後佢入左男廁堡煙...得咖拉..吾洗理我...我食乜!!?

你自己堡吾洗理我..超超*

之後行左陣...搭的..番屋企..佢地刀尼埋我屋k...雖然屋k有人...但吾緊要拉..-*

玩玩玩...丫媽刀無理到我地...之後媽咪叫我地食糖水...食拉..

我行開左1陣...丫彬食左幾啖我D糖水...我咪食番佢戈碗LO...笑爆咀!!不過刀係玩姐*

佢地吾知幾點走左LU..之後丫樂上左我屋K...我丫媽無野wor..

我地兩戈係間房到玩**佢係甘講笑...真係笑爆咀!!kaka*

6點幾..佢走左LU...聽日再尼過!!/\/\...

之後悶悶地...咪打日記LU*打完刀5點27分拉....如果今晚有野..

我會再打的!!

          

   發表時間︰2006-08-02 05:25 PM          [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    



 

           

2006 年 8 月 1 日  星期二

 

晴天

 

 

 

 

{ - 人 人{初戀}得1次 *

     

        

梳梳喔..甘耐無打日記..雖然吾知道有無人睇..

但係刀講句梳梳先拉..*

甘日..11點幾起左身LU*之後ka豪同埋丫彬上左尼我屋企玩*

丫媽刀係到..放心*kaka..之後我丫媽對丫彬勁好wor...吾制丫!!

見過兩次針ma!!!唉唉..

玩左陣...出左後樓梯到堡煙拉....無聊...

堡完..去左ka豪屋k*仲加無聊丫*

之後落左樓下戈間餐廳食野...好飽喔...之後去左7仔*

見到ka豪丫媽拉..咪幫佢手D餸上樓囉...THEN*

係甘同丫彬玩..勁好笑*佢釘左耳..so我咪係甘搞佢耳仔..佢就吾敢搞我拉..

好好笑咖佢*之後6點幾..我就走左LU*

番屋企戈陣..見到班FD..吹左陣水...就番屋企拉...

番到屋企..開電腦..同ka豪..丫彬玩"跑"拉*

悶*then..食飯..食完飯刀無玩電腦拉...睇電視..

11點幾丫爸俾左錢錢我...就訓LU*

          

   發表時間︰2006-08-02 10:32 AM          [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]