scrollbar-shadow-color: YELLOW; scrollbar-3dlight-color: white; scrollbar-arrow-color: red; scrollbar-track-color: yellow; scrollbar-darkshadow-color: purple;}

 

 

 

 ( ''! ♥;; 我最需要的是你™`  
-★`[ 難道梨不知道."﹡
 
 
foreverkoey

 

暱稱: ◆*.`siu嘉*--]
性別: 女 

 

MORE...

 
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

 :: 最新日記 ::  

[-::♥♥♥ 永遠永遠只...
轉左板LU*
' 生 日 喔 ..XD
' 全 球 華 人 新 秀...
MISS KO 做班主任*


 
:: 朋友留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



 

RSS Feed

 

           

2006 年 8 月 16 日  星期三

 

晴天

 

 

 

 

' 尖 沙 咀 *

     

        

甘朝..我10點幾起左身LU..

起身..洗臉刷牙..坐係到睇多啦A夢..1路食早餐!!

THEN..同我丫媽糟..佢勁煩..因為..戈陣我頭痛..又肚痛..

佢叫我幫佢整野..我咪話吾幫LO..點知佢係甘鬧..我刀無理啦..

但佢走埋尼..指住我..我忍無可忍啦..咪同佢糟囉...

then... 嘉蔚 放學LU..佢CALL我...話3點上尼我屋K...

係尼斷其間..我訓覺..玩電腦..諗野..喊..>3<...

好快就到3點啦..嘉蔚上左尼...我幫佢整頭髮..

覺得吾靚..SO....佢洗左..甘佢就同我1齊沖涼.haha*笑爆咀!!

沖完..搞埋D野..刀5點幾啦...就出門口啦...搭MTR''

有講有笑..轉車..吾知搭邊條線...識我GE人刀知..我吾識分咖啦...

好快到左尖咀站...甘就周圍搵...-口-*

又行下街..行行下又到啦..之後去左M記食野...勁多人..勁糟!!

之後就食完..影相..無聊..得我地兩戈人..咪CALL KIN 出尼囉..

佢好快尼到..但係就搵吾到佢..>W<''

1路同佢傾..1路搵..點知行行下..佢手機會電..*

甘我地行..佢岩岩講果戈地方甘去...我就見到有1戈人著黑色3..

坐左係到...嘉蔚 走過去..睇真D..真係佢..好彩姐..

之後坐坐下..肚痛..痛到我要死!!唉唉..真係慘*

坐係到..佢地兩戈傾計..我望住戈海..好想喊..哈..我成日刀想喊..無鬼用!!

之後戈D吾講啦..11點20幾分...番到屋K..之後沖涼..訓教*

PS::    嘉蔚...我吾同佢講*係因為佢心入面以經有條女*

我真係好想同佢講..但係...唉*你刀知..我改緊啦..我會俾心機咖啦 /\/\*

          

   發表時間︰2006-08-17 11:11 AM          [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    



 

           

2006 年 8 月 15 日  星期二

 

晴天

 

 

 

 

◆◆'__* 哭 不 能 解 決 問 題 =]*

     

        

吾好意思丫..尼幾日刀無打到日記...

因為真係吾得閒..同埋無心情打!!SOR*

甘今日..無無聊聊..咪打下日記LO  *XP..

甘日係屋企無野做...到左3點幾..同嘉蔚出街...散心..

5點幾..番屋K...LU..>3<..

之後果D野吾想打...

PS::     某人..我好憎你!!你典解要甘對我..我好心痛..

我由E 1 刻開始..吾可以再為你而喊...好辛苦喔 !!

          

   發表時間︰2006-08-16 12:56 PM          [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]