|
甘日11點31分起身.../\/\..
之後洗面刷牙..食下早餐..then..玩電腦..*
係到玩跑...識左好多條仔..-W-..吾明*同佢地好傾..佢地就叫我老婆..O咀!!
不過..是但啦..玩下姐..由得佢叫啦..
THEN..媽咪吾舒服..要我幫佢煮飯...哈哈..佢地就慘啦..
食完飯..call kai蔚...問佢係邊到啦..佢話係屋k..then..
佢問我出吾出街..還掂無聊..咪出去行下LO../\/\
去左APM..行左陣..再去M記..食下野..無奈..食完飯先出尼..
E+又食M記..-W-...飽到我..1路食..傻佬就打尼傾計..當然開心啦../\/\
甘難得..你會打俾我..傾左陣..無傾LU..食完..走啦..
行行行..無目的地咖..行行下..行左去公園...上左去..戈公園有好多回憶..好開心..
坐左係公園到..同kai蔚傾計...無啦啦..傻佬又打尼..傾計..戈心sweet哂..呵呵!!
傾左1陣..收左線..番屋k啦..
番到屋企..睇左套愛情片..喊到到..痴線..>< ...好好睇咖!!
睇完...呆坐左係電腦前面諗*吾知 我 同你 ..係幾時開始呢..
我記得好似係4月29號開始..戈陣..我番大陸..同你sms...好開心../\/\
戈陣..我對你..味開始認真..但慢慢..我開始係用戈心尼愛你..可能..
戈陣..我吾識諗..成日整嬲你..我刀吾想.."(我E+1路打..1路喊緊..><)"
分左手之後..日日訓教之前刀諗我地開心GE回憶..
我知道..你E+以經吾愛我..吾理我..吾睇我日記..但我刀會去愛你..XD*
唉..我E+吾再好似之前甘細路..甘任性..不過E+做尼有咩用..
刀無左你LU..不過..我刀會繼續甘..希望再見也是朋友../\/\
 |