scrollbar-shadow-color: YELLOW; scrollbar-3dlight-color: white; scrollbar-arrow-color: red; scrollbar-track-color: yellow; scrollbar-darkshadow-color: purple;}

 

 

 

 ( ''! ♥;; 我最需要的是你™`  
-★`[ 難道梨不知道."﹡
 
 
foreverkoey

 

暱稱: ◆*.`siu嘉*--]
性別: 女 

 

MORE...

 
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

 :: 最新日記 ::  

[-::♥♥♥ 永遠永遠只...
轉左板LU*
' 生 日 喔 ..XD
' 全 球 華 人 新 秀...
MISS KO 做班主任*


 
:: 朋友留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



 

RSS Feed

 

           

2006 年 8 月 24 日  星期四

 

晴天

 

 

 

 

' 不 想 忘 記 你 *

     

        

甘日1131分起身.../\/\..

之後洗面刷牙..食下早餐..then..玩電腦..*

係到玩跑...識左好多條仔..-W-..吾明*同佢地好傾..佢地就叫我老婆..O咀!!

不過..是但啦..玩下姐..由得佢叫啦..

THEN..媽咪吾舒服..要我幫佢煮飯...哈哈..佢地就慘啦..

食完飯..call kai蔚...問佢係邊到啦..佢話係屋k..then..

佢問我出吾出街..還掂無聊..咪出去行下LO../\/\

去左APM..行左陣..再去M記..食下野..無奈..食完飯先出尼..

E+又食M記..-W-...飽到我..1路食..傻佬就打尼傾計..當然開心啦../\/\

甘難得..你會打俾我..傾左陣..無傾LU..食完..走啦..

行行行..無目的地咖..行行下..行左去公園...上左去..戈公園有好多回憶..好開心..

坐左係公園到..同kai蔚傾計...無啦啦..傻佬又打尼..傾計..戈心sweet哂..呵呵!!

傾左1陣..收左線..番屋k啦..

番到屋企..睇左套愛情片..喊到到..痴線..><...好好睇咖!!

睇完...呆坐左係電腦前面諗*吾知 ..係幾時開始呢..

我記得好似係9號開始..戈陣..我番大陸..同你sms...好開心../\/\

戈陣..我對你..味開始認真..但慢慢..我開始係用戈心尼你..可能..

戈陣..我吾識諗..成日整你..我刀吾想.."(我E+1路打..1路喊緊..><)"

分左手之後..日日訓教之前刀諗我地開心GE回憶..

我知道..你E+以經吾我..吾我..吾睇我日記..但我刀會去你..XD*

唉..我E+吾再好似之前甘細路..甘任性..不過E+做尼有咩用..

刀無左你LU..不過..我刀會繼續甘..希望再見也是朋友../\/\

          

   發表時間︰2006-08-24 07:08 PM          [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    



 

           

2006 年 8 月 22 日  星期二

 

晴天

 

 

 

 

' -★`[ 很想再次 - 跟你在1起 x} '

     

        

嘿嘿..HO耐無打日記..LU*

由今日開始..我會打番日記..你地要日日刀尼睇喔!!..XD*

今日訓到..11點幾..起左身*洗面刷牙..食早餐..就玩電腦啦..

同丫敏..玩跑..勁搞GAP*吾洗行..刀贏*正爆!!

之後..call kary..陪我出去..then..去秀'某'坪*搵丫敏啦..

但係..吾識搭車..then.. call  ar敏*問佢..搭咩車..

佢話搭1A..周圍搵..問人..刀吾知邊到有..><

最後..刀搵到啦*上左佢屋K...ar敏..俾左本中文暑期作業我抄...thz你喔!!

之後3點幾..走左lu..再搭1a去淘大...俾野人..再去M記食野..

然後去幫媽咪買野..6點幾..番屋K  LU*

THEN..玩電腦..打日記*今晚..有野GE話...我會再+咖!!

          

   發表時間︰2006-08-22 06:35 PM          [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]