|
前幾日..又無打日記..因為吾得閒喔..梳*
甘琴日...6點幾..丫爸放工..丫媽番工..
甘就1齊去食M記啦..之後丫爸係甘問我仲有無拍拖..-W-..無奈...
我無答佢..佢話..我之前條仲有無係學校讀書..
甘我就話無啦..佢話..係GE..無今戈..有下1戈MA**
我就話..你講哂啦..我丫爸話..:生生性性做人啦..
吾好再見家長啦...我就話:進量啦..-0-"
之後係完啦..去左淘大"CRAZROOM"到買野..(好似係甘串)*
之後..去左APM..買番學袋..但睇吾岩..SO..無買到..
唉唉‵我丫爸就買左對ALL STAR*唉..屋K有3對啦..
之後周圍行下..睇下野..刀睇吾岩..9點幾就番屋k啦..XD*
______________________8月27號 ___*
甘日..9點57分..kai蔚打尼叫我起身...陪佢電曲頭髮..
甘我味訓醒咖MA‵..THEN..就話..OK..E+幾身..-0-*
之後..我就再訓多陣..kaka* 但廢事啦..起左身..洗面刷牙..
沖涼..洗頭..化妝..出門口..kaka...女仔係甘咖啦../\/\
之後..10點幾..出門口..但kai蔚味得..SO去左佢屋K等佢啦..
佢換33..吹頭..食幾啖飯..就出門口..
之後..周圍睇下..邊間好啦..但好多間髮型掂..刀話佢頭髮太短..
電吾到..我地緊係吾据啦..咪周圍再睇囉...
但間間刀係甘講BOR..SO去陪KAI蔚去旺角..
駁髮..我就企..佢就坐...>3<...攰到我痴線了...
坐地鐵KAI蔚話..佢好攰..我就話..-0-..你坐叫攰..
甘我呢.!?我企BOR..咪仲攰過你..
之後到左觀塘啦...去髮型掂再問下..E+戈頭電吾電到啦..
佢話..太少啦..要多D先得..我心諗..
係咪玩野丫..岩岩又吾講..E+先尼講..O爆咀囉..
之後..係埋野..番屋K..訓覺..
甘又訓吾著..咪玩電腦LO..之後跑入面..
有條友話開頭仔啦..咪開囉...嘩..柒到爆..
13碎..-0-..仲以為靚仔..佢係甘話..陪我傾計..-0-""
之後咪陪佢傾囉..但又無野計...SO我無講野..
佢就話..你想吾想傾咸野...我即刻屌到佢老母叫咩名刀吾知*
但佢仲吾知衰..仲係到講BOR,,之後..我咪話..
屌..你知吾知你自己好撚柒丫..*
但佢仲講..話想叫我同佢扑野..我勁火啦...乜刀爆哂出尼啦...
我就話..屌..你想扑野..搵你老母幫你啦...*
又吾知自己煩到死..又柒..怪吾得無女傾啦...成日問我
你靚吾靚仔...咪KAI啦..ON9-*
之後DEL+封左佢...*
THEN...夜晚吾講LA*XD*E+勁眼訓囉...SO吾打啦..KAKA*
 |