☆.°∴宜 穎の心 底 話▄.°∴☆
★`',*我愛你  並不需要任何理由||...
2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


今日去學eng仲有math~~ 分類: 未分類

真係好開心呀今日~~因為我地到12:00可以出去食~~唔洗一定係學校到食~~又可以shopping!!我仲識到好多朋友呀~~真係開心~~我開心係因為可以出去食~~因為係我1次可以同d朋友一齊唔洗係學校食~~但係上math個陣~~個miss好悶~~又要我地....但係上eng好開心~~因為我7成日x個sir...所以好好笑~~佢比我x到冇得講~~笑死!!好啦~~唔講啦~~係呀~~我去食kfc個陣見到何紀欣佢地~~好啦~byebye~!theresa呀~~



2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


你地有冇明星d日記呀?? 分類: 未分類

你地有冇明星d日記呀??有比我呀~~(個二日)但是現希望我們可以再見!!



2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


冇咩講~~ 分類: 未分類

8月7日到啦~我要學.....啦~~講真我真係想唔去學~~但係冇可能~我問左好多同學你地洗唔洗學~~個個話唔洗呀~~所以如果個到冇個識~~我就......仲要係到等4hr~~oh no~~~~周xx~~stephy呀~~  



2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


我去完啦~~講比大家知~~好好play呀~~ 分類: 未分類

話比大家知呀~~我昨天11:00pm返到香港~~個到好大雨呀~~大雨到唔知點講~~可能你地睇電視都知啦~~但係頭一日去動物完見到d動物真係好好睇~~仲去一間好高級大酒店~~真係好靚~~仲有我又愛上左一個男仔~~但係我地都識唔到~~真係~~但係我feel到佢都係愛我~~因為我地成日eye對eye~~但係我真係好想問佢電話~~但係...我係女仔~~我現在好....佢呀~~希望我地會再見啦~~好啦~~大家bye~~~~



2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


哈哈~~明天去PLAY啦~~但係.... 分類: 未分類

大家我好開心呀~~因為我明天開始二日去長龍啦~~呵呵!~又可以唔洗成日係屋企咁悶啦~~真係開心~~但係到8月5日開始又要去學.....係咪有開心有唔開心呢???好啦~~唔講啦~~希望我明天PLAY得開心啦~~   BYE BYE~~



foreverlove6
暱稱: foreverlove6
性別: 女
國家: 香港
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
大家要唔要我xanga呀~
今日我地返去探黃sir~...
今日我地返去探黃sir~...
今日我地返去探黃sir~...
大家好~~~
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日記
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋