☆.°∴宜 穎の心 底 話▄.°∴☆
★`',*我愛你  並不需要任何理由||...
2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


好悶呀~~ 分類: 未分類

好悶呀~~個個周xx又唔出得去~~如果唔係我同佢去睇電影啦~~我媽咪8月1日去唱k問佢去唔去得~佢又唔去得~~唉~真係....算啦~~我想住係黃埔呀~~因為可以同朱恩一齊出去玩or去睇電影~~因為朱恩成日都得閒~~唔會像周xx咁~~成日唔得閒~~又要學咩學咩~~唉~~好想去黃埔同朱恩睇電影呀~~sorry呀~~朱恩!!下次同你去睇呀~~BYE~                                        



2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


唉~~我又唔love佢啦~~ 分類: 未分類

唉~~我又唔love佢啦~~我真係好花心~~我唔想~~但係.....我現在又love一個啦~~唉!!我8月又要去學數學同英文~~係媽咪要我學~~唔想學呀~~sorry~~昨天我唔得閒~~去所以冇寫日記~~byebye~~



2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天


好靚仔呀~~ 疑惑 分類: 未分類

今日早上8:30去中學到play~~~好呀!!~~但係又好開心~~因為可以識到d朋友仲有......我見到個靚仔呀~~唔知我係唔係love佢呢???但係我feel佢係love我~~但係真係唔知~~係呀~~我要係到同xxx講sorry~~我地係有緣一定會再見!!~~sorry~~大家我入到1d班~~我地間中學1e係verygood~~1a係bad!!~~yeah~~我入到好班!~~BYE~~大家bye!~~

 

 



2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天


又要補習~~ 分類: 未分類

唉~~又要補習~~help me~~死啦~~天日就係.....好驚呀~~我驚我會入到一班.....希望唔會啦~~我地間小學好多男仔入我個間中學呀~~我驚我入個班得我一個女仔~~咁就死啦~~19/7又要去學校~~唔想去呀~~想去shopping~~但係冇可能~~希望大家天日會得啦~~byebye~~

 

 



2006 年 7 月 16 日  星期日   晴天


2006-07-16 分類: 未分類

我唔想做暑期作業呀~~有兩本暑期作業比我地做~~好可憐呀~~唔想做呀~~help me~~




 



foreverlove6
暱稱: foreverlove6
性別: 女
國家: 香港
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
大家要唔要我xanga呀~
今日我地返去探黃sir~...
今日我地返去探黃sir~...
今日我地返去探黃sir~...
大家好~~~
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日記
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋