大東大東=]
唉...雨過以後真的會是天晴嗎"
foreveryo2
暱稱: yo man
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
死得人多...
100問
冇野做...
cop晞比的"
無聊的,,
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 26
今日人氣: 19
累積人氣: 803
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
多多
生日倒數
2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天


死得人多... 疲倦 分類: 未分類

終於去完camp啦!

呢個camp真係死得人多丫...

呢次camp去愛丁堡訓練營,,

一去到嗰度第一日,

放底野,,

之後去左爬繩網,,

有兩,三層咁高嫁!

玩嗰陣完全唔驚,,

但係晞比扣唔到個安全扣,,

我地一組,,

所以我就幫佢扣,,

我同個扣距離已經好遠嫁啦,,

個扣仲要係到搖,,

搞到差啲仆街!!

玩完之後又除唔到個扣,,

自己除唔到,,

晞比又除唔到,,

好彩朱姑娘同Ms.Lau係我地前面...

佢地手長就可以幫我地,,

如果唔係佢地,

我可能又要除扣除好耐嫁啦!Thx~

之後大約6點就去左食晚飯..

食完之後就返房...

等左一陣"

去左嗰度個禮堂玩,,

我地去左玩啲無聊遊戲,,

山令sir輸左,,

要著我地女仔校裙影相~~

超好笑""

之後我地就玩耍瞎雞

超難玩丫!!

之後就要去拆老鼠夾,,

好抽唔抽

抽到我,,

我拉左晞比出去

佢少左我好耐

嚇死...

超驚個夾會夾親晞比隻手...

之後我地係營地度找啲黃底黑字的日字

仲要知佢係咩節...

玩左好耐,,

加時玩到11:30

有啲攰!

本來我地要去行夜行,,

但係因為左夜,,

所以我地冇去!

之後我地就開始沖涼,,

沖完涼之後就出左個空地玩,,

山令sir俾d男同學加柳sir整到溼哂,,

有啲慘...

返房...

Ms.Lau話要同老師出去夜行..

點知去左食飯,,,

佢地話佢地唔係到嗰陣,

有人出左房就要做100下掌上壓,,,

但係我地都冇理到,,

d男仔仲要出去踼波...

我同phoebe係房發傻,,

勁係到傻笑,,

玩到5點幾...

之後訓左,,

今朝7點就俾人嘈醒左...

訓左大約2個鐘...

超攰,,

唔想起身!

之後出左去食早餐]

啲野唔係人食嫁!!!

之後就去左籃球場附近個bbq場玩障礙賽...

開始就咁玩,,

我地組就WiN左~

之後第二次已經好攰...

仲要一路搬住個假人,,

一路玩障礙賽...

唔可以俾個假人跌落地下...

呢次我地係3組中得左第2"

第三次先死人丫

要三組一起搬三個假人

仲要一起玩,,

仲要等所有人玩完嗰關先可以去下關

個假人又重到咩咁"

玩左7關,,

一路我都抱住個假人最重條腰..

古仔佢地仲要話個假人隻腳好重所以唔幫我地,,

正屎忽!

搬個假人搬到我啲汗好似開水喉咁流...

第一次去CAMP咁辛苦同咁熱...

玩完之後,,

全世界都去食野,,

我隻手係攰到冇力攞野囉!

連個飯碗都攞唔到...

食完飯後,,

我同NAT就返房先...

要沖多次涼...

我同NAT都熱到咩咁""

沖完之後就舒服好多啦!

沖完左之後我地就要開始執野啦!

執好冇耐之後,,

就要搭車返學校啦!

雖然有啲變態,,

但真係唔係好捨得,,

好想再去多次呢個CAMP丫!

唔知下次係幾時呢?

我一定要去多次丫!

超好玩的!=]






訪客留言 (返回 foreveryo2 的日誌)


sallylam0809 於 2008-08-18 02:30 PM 發表:
我點左你 x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



christy0627 於 2008-07-27 03:47 PM 發表:
比個CM你呀,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu_yat 於 2008-07-25 06:17 PM 發表:
我都巧開心丫xDDD
我想問呢-V-+你qOoZa果度,,,,
有隻狗唔似狗既..怪物又唔太似既野,,
點解會叫[晞比]-33-
咩我似怪物咩?!吼吼吼~
怪物打花樣yO~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]