.)-♥只有我在漫無目的地尋覓;漫長的孤獨使快樂逐漸退色: (
難以找尋的人若得到了請別放手;
若失散了別要後悔只因再次尋穫便是很久:0)
- 只要笑一笑.,冇什麼事過不了=]`BY:洋
forget_yeung
暱稱: 灰-_-
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
♥友誼永固<3
♥喜歡你這好友;要伴我一輩子`!

♥晴天..雨天..都有你陪我;;任何時侯都會讓我會心微笑`=]

♥縱使..我們多年不見;現在見面時也不覺生疏`

♥雖然我知道;大家都快要分別了;可是友誼卻一定不會敗給時間`!

♥大不了跟它拼了;我就不相信時間能沖淡我們的友誼`!!
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
病-v-
2009-06-09
2009-06-02
2009-05-30
wolf
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 184
今日人氣: 0
累積人氣: 836
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 25 日  星期日   晴天


特別的句子__* 愉快 分類: 未分類

- 你會看不起我嗎?你會看不起我嗎?
- 今天我幹不出什麼大成就   我只是一個小小的美術員
-      你一聲不響便走了
就連一句得體的道別也沒有
- 又到煙火鼎盛的季節
          你好嗎?
-               沒有你的日子
除了學懂獨立  我什麼都不會
- 你說入讀大學方能成才  我卻渾渾噩噩無心向學
- 你說女生要學懂彈琴  我卻加入空手道會
- 你說他們不是好人  我仍終日與他們為伍
- 老實說 到現在我仍有點生氣

這些. . .已不記得是何時曾看過的句子!
但是每一句的意思仍瀝瀝在目
雖然有些我未曾經歷過.,但我卻感受得到句子的感覺. ..

♥出世時間:2009-01-25 04:46 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 24 日  星期六   寒冷


可悲的命運!_! 疲倦 分類: 未分類

一字記日:  病-v-

♥出世時間:2009-01-27 08:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 23 日  星期五   陰天


2009-01-23 分類: 未分類

今日一起身就陰天喇.,仲e為琴晚落大雨.,今日吾洗返學tim=]
返學啦咁就....[今日返去係睇音樂比賽]^^hehe=)係咪好好呢xd不過講真.,今日有好多學校都放洗假喇!
今日返學原路都見吾到d學生.v.嚇到我.,諗住返屋企tim丫差d![因為我e為星期6.,哈哈=]
真係訓到傻洗/_\返到門口先見到牙東同牙鵬><跟住一齊入去啦!好彩個頭得少少.,d牙sir,miss吾發覺姐xd/><
吾知好笑定好嬲tim.,唉!我反而上深色d tim><算啦。。。跟住返去.,集隊..上hall啦!又係4a先丫.,不過吾知係好定吾好.,
最早上.,最遲走/_\
上到去之後.,機緣巧合之下同吾到d兄弟坐.v.咁只好同好朋友坐啦^^跟住我汁邊多左個位丫.,miss莊咁岩又行緊個黎我呢便hehe=)
跟住我當然就叫佢坐我汁邊啦ha=]this is my love teacher.不過佢今日就要走喇.v.[實習老師]跟住我就同佢傾左.......等我數下先xd
......傾左1粒鐘到啦^^超hapi=]想搵一個好老師真係好難><哎~!原來我琴日講少左樣野tim.,就係放學個陣同miss影相喇xd
睇得出大家都係同我一樣好鐘意呢個miss;D唉!真係超吾想佢走喔=[
跟住佢話有d吾舒服.,返office訓覺^^咁我就話好啦.,我允許=]                             - 呢個miss呢~!收左我地好多份禮物喔,,!=]
真係開心死佢=]跟住我就'計續'頂埋呢2粒鐘啦!=[悶丫...,之後.,超搞笑xd牙東同牙鵬個d又buy左一份禮物bor!
咁佢地只可以有一次出去.,但係佢地出左><跟住同牙sir講:咁咁咁咁!跟住牙sir話好啦!但係你地吾出得去bor!跟住就搵左我同牙平出去喇=]miss.,我地又見喇^.^真係吾捨得.v.
跟住就返去hall到聽歌啦!.,唉!d人唱歌點解可以咁巧聽=[最後個陣.,超感動喔.,有少許想喊tim><
其實吾係少少囉><d from5,7要走.,牙sir唱歌當係一份禮物咁送比學生.,但係真係好感動.,all上洗去個台到.,跟住最後攬埋一齊><
哇. . . .頂住xd跟住夠鐘.,閃人=]
我同生.,豬仔.,自拍.,昕.,出去食野=]哇.,差d餓死xd - 財要去搞埋d手尾先出得黎!><
唉~!少左一個又一個了>﹏<食完+埋牙paul哥落元朗篤波.v.
今日算係咁啦.,當係對自己交代左嫁喇^^(財都有黎^^)
篤篤篤篤篤~~~到夠鐘.,閃人!今日要回家吃飯呢.,再係成日出街食.,冇$用喇><
跟住返屋企.,蛓埋財仔><哇~!我冇力喇.,sorry!差少少就可以送到你返屋企><
今日同財仔又fd左^.^
唉~!家家有本難諗的經牙"
回家食飯.,沖涼.,訓覺!......仲有跳繩^^                                                              -    我要增高喔.,178cm等我^^

♥出世時間:2009-01-23 08:57 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]