.)-♥只有我在漫無目的地尋覓;漫長的孤獨使快樂逐漸退色: (
難以找尋的人若得到了請別放手;
若失散了別要後悔只因再次尋穫便是很久:0)
- 只要笑一笑.,冇什麼事過不了=]`BY:洋
forget_yeung
暱稱: 灰-_-
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
♥友誼永固<3
♥喜歡你這好友;要伴我一輩子`!

♥晴天..雨天..都有你陪我;;任何時侯都會讓我會心微笑`=]

♥縱使..我們多年不見;現在見面時也不覺生疏`

♥雖然我知道;大家都快要分別了;可是友誼卻一定不會敗給時間`!

♥大不了跟它拼了;我就不相信時間能沖淡我們的友誼`!!
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
病-v-
2009-06-09
2009-06-02
2009-05-30
wolf
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 184
今日人氣: 0
累積人氣: 847
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


2009-01-18 愉快 分類: 未分類

琴日牙暢生日.,同佢去左打邊爐=]用左好多$$丫.,哎~!窮了。
8點出門口!跟住8點50先出到去搵佢地.,跟住我地去金香打邊爐啦.,點知-,-多人到你丫!
等到9點半過d丫好似.,仲有見到超多心誠= =(kwan.,芷欣^^)
跟住我地就打打打打打啦.,打到12點到啦.,好似!..閃..
返左太平!跟住我地就buy酒.,吹水.,談心吧!(好耐都冇飲過lu.,對上一次都係中3暑假了...)
哎~!我同牙暢.,不經不覺就識左2年(應該xd)
估吾到我地一排冇見.,都仲係咁fd=].,希望我地可以一直都係咁啦^.^
一路飲一路談心.,原來我地咁耐冇見.,各有不同經歷既事...唉~!世事就係咁=[
哇..~飲左2支-,-哎也.,醉了xd
4點16分到啦(好似><)閃水了......各有各歸家=]
漫長的回家路等緊我._.

返到去都5點幾喇.,諗都吾諗馬上飛上床到訓覺^^
1點!!!起身食野=]好肚餓丫^^跟住成日就無無聊聊咁過-,-
食飯.,沖涼.,訓覺!!=]

ps:好想快d到下次考試丫.,今次比人鬧到連自己姓咩都吾知喇.v.
願上天保右我=]

♥出世時間:2009-01-18 07:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 17 日  星期六   晴天


生日大快樂! 分類: 未分類

琴日牙ba同我講:琴晚要同d親戚食團年飯-,-係我識既人當中最不喜歡的就係我既親戚..
咁我就比下面咁去.,去到係咁2扮下野就算= =點知冇啦啦比人鬧.,超不爽!

今日一起身睇到電視做星光大道超開心丫星光幫d人真係好勁牙.,
睇到佢地既努力.,更加顯得自己的努力微不足道..所以我應該要努力d先得喇!
 

牙暢生日快樂! & laam生日快樂!

 

 

 

                                                                                                                                                                                              - 相信自己

♥出世時間:2009-01-17 07:04 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 15 日  星期四   晴天


呢幾日既事情` 分類: 未分類

好似係前日牙.,個日考完化學.,之後同左班fd去溫電腦啦!溫左3個鐘之後.,我同自拍走左先啦!
跟住去左搵上水警處-.-什麼個警處係粉嶺話係上水警處.3.真係超無奈耶!
then.,d龜係到問咩事ahh之類既野啦!.,最後15碎牙.,叫屋企人黎-,-講咁耐.,真係浪費時間!!

等待~~哇~!見到牙程.,發生咩事!!!!~~到了.,咁我就走啦!!返屋企個陣經過心誠啦!不倫我怎樣看也不像我曾經在這渡過3年既地方!
去到紅場.,唉~!手癢tim.,算啦.,回家吧!

用龜黎形容警察真係非常貼切牙.,d效率慢到.,d反應kai到. . .

琴日考完試之後都知自己今次衰緊嫁喇.,不過.,吾衰都衰左.,只好下次再努力啦!then.,我地落左元朗唱k啦!(見到d班d kai子-,-)
唱完~篤波~跟住已經8點喇.,當然要去e肚啦!去左個間個間xx到打邊爐啦!係門口到睇個陣$40.,入到去之後$80幾.,跟住埋單$92-,-
what's up?跟住閃人.,生哥同財仔走先..我同高加豬仔.,去答巴士!回家. . .

打邊爐~!真係玩到high洗.,我食左9個勁辣既咩好呢.,真係乜都有~!差d頂吾順喇!真係...呢d咪朋友囉-,-
打完之後全部死洗- -跟住見到浪費食物每位加$20-,-唉~!我地.,死埋佢= =

今日返到去.,唉~!差d悶死我..佢地班友仔真係丫.,好彩豬仔返左黎陪我xd不過好搞野丫.,佢同牙媽講肚痛吾返.,保x丸啦!
累牙.,訓覺囉.,哈哈=]仲有財仔.,冇左你地.,今日我依家死左喇!

但係今日都死左一半喇~!好多都吾合格-.-係咁比人串.,唉~!我真係超想一拳車埋去.,我考咩關你咩事姐.,- -算"

放學.,打波.,回家.,打blog=]                          今日:最開心既就係......周杰倫 - 安靜xd

♥出世時間:2009-01-15 10:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]