.....型!龍馬啊~帥!春華啊~爆正呀..... |
|
龍馬同櫻乃啊呀!! 好正啊~
Cool啊!!! BL呀...... bibi~~ 矮仔.....??? 自大既愛德華??? 不二的笑容^,,,,,^ 龍馬好得意啊~~ 手塚好Q.....l like!!! Q版周助啊
網王全隊員出埸!!!!! 咦?!?!
0.....呼叫啊~~~ 勁high啊*** 哈....
超得意喎... 好曖味啊|_|-|_|* 哇!kiss...
得到同樣快樂 彼此亦有沮喪 粉雪 (插曲)《一公升的眼泪》 |

![]() ![]() ![]() |
|
![]()
[ 返回 fostery 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||