∼恆仔傳奇∼
快D來睇下la...恆仔傳奇咁好睇..你點可以唔睇?
frank0109929
暱稱: 恆*..]]
性別: 男
國家: 香港
« August 2022 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2006-12-08
練歌
2006-12-06
又返學
平凡
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 16
今日人氣: 6
累積人氣: 1041
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


又返學 無奈 分類: 未分類

唉又返學.....

今日一早起身就勁想再訓過

之前個幾日想訓到幾時就幾時

現在唔得la......

今日返學上家政堂個時...

比老師老凹左10蚊...

屎佢個忽呀!!!

佢話我咁遲先交返個食物盒比佢

所以要收左我個10蚊...

頂佢個肺呀!!

下次係家政堂個時唔好比我有機會串佢!!!

如果唔係我串撚柒佢!!

 






訪客留言 (返回 frank0109929 的日誌)


wish520 於 2006-12-08 08:38 PM 發表:
更係同學啦~
我先無咁小器啊!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wish520 於 2006-12-06 08:19 PM 發表:
仇人都可以係同學~
你唔係唔想嘛???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁係仇人定同學?
Posted at 2006-12-06 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wish520 於 2006-12-05 09:52 PM 發表:
你邊會啊~
唔好話我看死你啦!
我係02啊=.=''
你知唔知啊.......?
我個日記係:http:www.qooza.com.hk/wish520
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔係同我係仇人咩?????
Posted at 2006-12-06 06:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]