今日係一個好特別ge日子,
3月13號!係MinG ge生日,但係唔知點解....佢改左手提號碼也=.=
仲林住同佢講聲生日快樂tim,唯有叫個fd轉告比佢聽,但係都唔知
條友仔有冇講=.="
唉~今日一科考試,一科測驗,兩科我都驚衰,唔多夠時間做呀-.-
比多少少時間我我一定夠!!!
不過算啦,都過去啦....
係下星期ge考試再加油吧啦!!!!!!!!!
敢日又同她吵大架,雖然我真係好鍾意佢,但係我林
都係時候要放手,"我地已經冇轉彎ge機會"黎句說話
我聽完就知我係時候放手啦.....
但係我真係怕放唔底>_<因為我真係好愛妳,妳知嗎?+2....
算啦,而家最緊要ge係要面對前面ge考試!!
我一定要努力追番d成績!!!
今日病左也-.-有少少燒""
敢晚本來同老婆講好左放學出黎行下,
之後話5點半,我知佢唔鍾意等人,所以其實5點02分就已經到左lu
但係勁爆無奈ge係,佢特然話黎唔到,要去搵社工......
不過算啦。
黎兩日佢又好似唔多理我敢,都唔知佢做咩-.-'
妳知唔知係我ge世界入面已經唔可以冇左妳啦?請不要離開我,我真的不想失去妳^^