從今日開始,我決定做個了斷!
我會完全忘記佢,唔會再為左佢ge事而唔開心,唔番學,
會頂起心肝,讀番好d書先,第二段可能已經追唔到,
但係到第三段我一定會盡全力,唔會再比任何野而另
黎個想法改變!
我一陣就會令番隻狗比佢,以後都唔會再搵佢!!!!!!
新年過完之後都冇物時間上黎,好鬼忙,今朝太眼訓冇返學。
其實黎幾日都好眼訓,晚晚都同佢出去放狗,不過為左佢都值得ge,
但係我真係好驚,好驚妳會走,我真係好想日日都同妳係埋一齊,日日都見到妳,
....妳次次打過黎都係問Bb d野,好似唔多理我敢,所以我真係好驚,
其實佢feel唔feel到我仲係好鍾意佢呢?"仲有兩日就情日節,希望果一日會成
功啦,真係好想妳做我老婆^^
敢日比賽呀,令左個第二,hehe
盡全力都係得個第二,最衰都係枝米,唔夠大聲!
唔係一定第一!不過算啦...
今年唔得姐,仲有下年,
話敢快就新年lu,今年應該係澳門過xd