今日反學都有唔錯既feel,幾開心..
呢排仲成日見到MM..^^
lunch:右去左陪99做maths,跟住落左小食部買左杯面上左去食.正
放學無去孝英文oral,就去搭94反m記啦
第一日反工,佢地都对我唔錯,尤其係d女女.
要做收野果d,都幾容易做..學左好多
不過拖地好句,支野好撚重..勁想踢爆佢
反到9點幾,做左5個鐘,比想像中無咁句
反到屋企,食埋飯啦----而家
聽日都反,10點到6點
真係幾快d到聽日..
今日既感觉係唔錯,但右有d紧張..