呢個星期真係好忙..右反工 右要考试 真係無時間上黎打blog
考试真係差到無得再差啦 英文簡直唔使提 4份有5分/6分/9分同12分
令我心情去到谷底呀...真係唔知點算
希望我下次可以考好d啦 真係想讀中5架
其他科都唔好得去邊..哎......