今日右8點幾起左身,因為右要反工啦
我係一個好守時既人 呵呵
所以10點既反到去,右要和時間奮鬥
今日比起琴日輕鬆左好多.
今日右見到果個女仔啦,我星期5反,佢右係到
到星期6佢右係到,今日既然右比我見到佢啦
都唔知佢成日黎M記食做咩,食咁多都厭啦!!
過左一陣,去左食左我既第一餐
點左左個巨無霸,細可樂,細薯條 跟住自己攞
聽下歌,食梗野,好像有個叫阿may話要我首歌
佢真係好識野呀..呢首好聽呀
係小草既一二三三二一
出左去反工,有条友問我話有無熱可樂
我當埸同我既同事笑左出黎..我真係味聽過
做左唔知有幾耐,7點到 收工lu
足足做多左一個鍾比佢呀..= =
係呢間既有好撚多員工今晚都約埋唔知去邊度
好狗呀..番底我地係度做餐死..
真係唔知m記有咩好食,成日都有咁多人 我係有食,但無食咁多
今日就放左比我見到小學同學去m記,同佢傾左一陣
呵 正式放工啦!!跟住反home食飯^
呢幾日都唔記得左影反工相tin,等我記得我要影下先.
|