6點半起左身,整完7點幾出左門口
去左荃灣彩年華飲早茶 同99同濕佬
本黎琴日右話有好多人想飲,點知今日得反3件
真係傷心 打左比hi佬bee 聽佢好像味訓醒咁 就無再打比佢
食到9點幾 就反反學校吹水
10點幾,就上左去hall
今年真係cheap 竟然係學校搞 無錢到咁既地步
學生會今年真係屎,不過有MM 我撐硬佢呀
d人唱歌真係唔係咁好聽 废到死
MM d動作真係好得意呀 笑死我 哈哈
最後勤社攞左全場no.1 好野
放左就去濕佬屋企搞野..想拍野 但唔知咩所以無拍到
跟住落左去荃灣 打左陣機
就去左行下街 睇下有咩令衣服可以買
不過仲味有心水..遲小小先去mk貫啦
6點到 就反左屋企食飯..
|