| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 22 日 星期一  |
2009 年 5 月 17 日 星期日  |
| 成績 |
分類: 未分類 |
今次ge成績幾好
ms lam 好彩都無講d咩~~ |
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
| PE |
分類: 未分類 |
排球考試ge時間
我打到都唔知打咗d咩
之後
six 話
我都唔知點比分好
哈哈
最後
我得2分~~ |
2009 年 5 月 4 日 星期一  |
身體檢查  |
分類: 未分類 |
炎熱ge日子
行咗好內好內
先到身體檢查ge地方
高度無變><
體重就........
唉
無眼睇~~ |
2009 年 4 月 27 日 星期一  |
2009-04-27  |
分類: 未分類 |
點解
我做d咩都書比你
PTH
IH
連我最自豪ge math
都書比你
我ge努力係為咗d咩
唉~~~
雖然係女仔
我係最高分
但係就無人記得我
只係記得你
同學又係
老師都係
無人會記得我
都知道當日係我ge錯
可能你真係放係心到
所以你無選擇到我 |
2009 年 4 月 25 日 星期六  |
花名~~  |
分類: 未分類 |
我有咗個新花名
叫做
波羅
大家都知點解ge啦~~
改同叫都無咩所謂
改個位同學又改得幾好
不得不讚她叻~~
以支後又有個男同學改咗首波兒ge主題曲
哈
第一次比人改花名
都無咩唔開心ge feel |
2009 年 4 月 23 日 星期四  |
PE堂  |
分類: 未分類 |
上PE堂時
打排球
我地個組超好笑
我就將個波打咗去後面....... |
2009 年 4 月 18 日 星期六  |
| 離開 |
分類: 未分類 |
已經無力了
再唔想去奉承人
去得到利益
對這個黑暗ge世界
已經不想再理會了
想離開
去一個寧靜ge地方過每一日
點解
黑暗ge世界
只係需要奉承,關係
我只係想係所有人面前
流露出原本ge自己
點解唔可以
只要奉承人
令對方開開心心
你就會有好日子過
就會有好處
真實同真心ge說話
只會令人討厭
虛假
太虛假了
對唔同ge人
就要唔同ge面具
太辛苦了
想離開
去一個只需要帶回自己本身ge面具
但係
原來這個世界
連一個安寧ge地方都無
世界所有ge人都已經忘記了自己本身ge面孔
就算我唔去奉承人
其他人都會
唉
唔通我只可以同謀合污 |
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
假期  |
分類: 未分類 |
原本個假期
差唔多就完啦
><
我D功課
咩都未做
and then
我已經有好多日都訓得唔好
自從......
電咗負離子後
天氣又熱
又唔可以丈束起d頭髮
如果開冷氣
我又心痛
唉
好慘~ |
2009 年 4 月 2 日 星期四  |
| 病 |
分類: 未分類 |
係統測前病咗~~ >.<
算啦
溫小一次
差d都無所謂啦
因為身體要緊~~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|