| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 21 日 星期六  |
| 2009-03-21 |
分類: 未分類 |
其實我一早就知道
你一早就唔仲意我
你已經仲意咗...
你只係利用我
我到底好唔好開口
問清楚你
但係每次我都開唔到口
如果你真係唔仲意我
你可以坦白同我講
點解你仲要係到扮
我都知一開始ge時候
我無仲意過你
只係利用你
但係過咗一段時間
我先知
我開始仲意咗你
但係你就仲意咗...
唉
...成績又好
我
連1/10都無
我真係無野好講
但
希望你知道我係好仲意你的
|
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
friend  |
分類: 未分類 |
到底朋友係D咩
點解唔可以顧相相信
點解要係背著人地講壞話
唔通世界上真係無永遠ge朋友?? |
2009 年 3 月 11 日 星期三  |
I.H. project  |
分類: 未分類 |
今日我個組要i.h. project 會佈
唉~~
做得比第一次差
不過同樣都有4分
不過ms mak 話我地個題目好好~~
Ya!!
不過我都係覺得4分都比得多
|
2009 年 3 月 2 日 星期一  |
班際籃球比賽  |
分類: 未分類 |
今日ge班際籃球比賽
真係令我好無奈
原來連學校都無公平
班2C
都有病
特別係個5號
去死啦!! |
2009 年 2 月 27 日 星期五  |
錯  |
分類: 未分類 |
默書得0分
其實我都知ge啦
不過我覺得自從琴日ms lam 知道我無溫(其實我係有溫)
她就用個木無表情來看我
今日我問ms lam d 野
ms lam 又係用個木無表情炊看我
唉!!
好sad~~ |
2009 年 2 月 18 日 星期三  |
| two days |
分類: 未分類 |
琴日:
上PE堂都係打乒乓波
我同慧,晶,瀋一起打
玩得超happy
有一次潘仲用乒乓球波打中我隻牙好痛呀~~
不過到咗乒乓波考試
唉!!
我就係全班最低分3/10
哈
我都無咩所謂
今日:
有D事件發生咗
不過都無咩
只係D好小ge事
到咗專題研習
我地成日叫咗ms mak來我地個組到聊天
當大家說得好快樂ge時候
我睇到ms 胡唔係好出聲
ms mak 都有同我講野
但我地好小理ms 胡
我從ms 胡個樣睇得出她係有d sad
我就林起
我都試過無人同我講野
當時我都好唔開心
其實我都有d同情ms 胡
上次ge專題研習又係吟
其實我覺得ms mak會同我地個組係到講笑
有d原因係因為我 |
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
| 情人節 |
分類: 未分類 |
今日係情人節
所有情人
情人節快樂
唉!!
本來係一個好開心ge日子
但係我又無boy friend
and than
天日又補習
補習ge野都未做
星期一又有小測等等......
>.<
好慘 |
2009 年 2 月 11 日 星期三  |
| 後悔 |
分類: 未分類 |
回憶今天做過的錯事
我講咗幾句粗口
同
係這段時間
我講咗好多唔應該講ge野
覺得自己唔係做得好
從這刻開始
我要改
改好d
同......
今日ms lam無返
好想知點解?? |
love  |
分類: 未分類 |
有時
見到他
真係好happy
不過有時見到他同d女仔好friend
我有d say
到底我可以做d咩
暗戀
真係好難
有時想講出口
但係唔知點開口
如果我知道咗他係唔仲意我
我會點
我到底要點做好
好快就情人節
我好唔好開口
|
摩擦  |
分類: 未分類 |
上IS堂
maymay
做咗個幾好笑
有求真
ge事
就係將兩本書夾在一起
一拉
本野就撕開咗
笑死~~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|