| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 12 月 15 日 星期三  |
| 2010-12-15 |
分類: 未分類 |
好撚多功課呀
中文又要做閱讀報告
本書成175頁
點睇呀!!!
生物要抄題做
好撚多
數學又唔識做
仲要抽人出去講
吊
好撚煩呀
|
2010 年 12 月 13 日 星期一  |
| 2010-12-13 |
分類: 未分類 |
吊
冇啦啦中文又多2條問答
卜佢個街
長撚到
唔打啦
要抄筆記
`Plz;Cm~ |
2010 年 12 月 12 日 星期日  |
| 2010-12-12 |
分類: 未分類 |
琴日生物解剖fish
超正
幾好玩
可惜唔記得帶電話
冇影到相
唉
|
2010 年 12 月 10 日 星期五  |
| 2010-12-10 |
分類: 未分類 |
好開心呀
天日生物堂做實驗
解剖魚
超正
應該幾好玩
不過D魚一定好臭
|
2010 年 12 月 9 日 星期四  |
| 2010-12-09 |
分類: 未分類 |
今日唔打blog啦
做曬功課
打機
但係請各位靚仔靚女
`Plz;Cm~ |
2010 年 12 月 8 日 星期三  |
| 2010-12-08 |
分類: 未分類 |
今日好撚凍lo
凍到媽都唔認得
番到學校抄功課
跟着上地理堂
派左小測
100分
笑左
跟着上堂上堂又上堂
放學番屋企
換3,食飯
番學校打波
打完去來來
跟着就番屋企啦 |
2010 年 12 月 7 日 星期二  |
| 2010-12-07 |
分類: 未分類 |
今朝早讀哥陣
副校長入泥講D唔知咩野
佢講野好細聲lo
好似話有人打架,食煙,拍拖等等
(ps:拍拖唔俾咩?!)
跟着上堂
上數學堂Q文叫我天日出去講D功課
我吊!
冇啦啦叫我出去講
又唔叫其他人講
囧......
晏就上體育堂
B華代課
呀蘇冇番
放學未夠鐘打波
唔落去住
同D FD吹水
吹吹下我支水跌左落去
嚇死我
跟着衝落去汁番支水
之後衝番上去
好彩冇呀生見到
如果唔係我就卜街啦
打完波來來
之後走人 |
2010 年 12 月 6 日 星期一  |
| 2010-12-06 |
分類: 未分類 |
超憎Q文lo
佢都ON99
小測唔合格要改5次
改到我手殘
佢超變態lo
唔講啦
要改數學
`Plz;Cm~
|
2010 年 12 月 3 日 星期五  |
| 2010-12-03 |
分類: 未分類 |
吊吊吊
天日小測生物同中文lo
唔識lo
點算?!
今次卜硬街啦
中文好多
生物仲多
唉
死得啦
我想打天才波
但係應該唔得
只好温習
囧............... |
2010 年 12 月 2 日 星期四  |
| 2010-12-02 |
分類: 未分類 |
上課超超超超超超超超超悶
中文D功課好撚煩
今日又要作文
唉
雖然只係作150字
但係都唔想作
放學番屋企
換三
Because要打波
打波超正
但係基基哥隊屈曬機
冇輸過
打唔過
打完之後去來來
跟着閃人啦
|
2010 年 11 月 30 日 星期二  |
| 2010-11-30 |
分類: 未分類 |
今日唔想打
有野做
請各位靚仔靚女
`Plz;cM~ |
2010 年 11 月 29 日 星期一  |
| 2010-11-29 |
分類: 未分類 |
頭先出左去食飯
依家先番
做曬功課
玩陣電腦先
上FB個陣
俾唔知咩人入左
仲係係紐約俾人入左
O左............
唔知發生咩事
冇啦啦俾人爆左入泥
冇野好講.............
囧............. |
2010 年 11 月 28 日 星期日  |
| 2010-11-28 |
分類: 未分類 |
今日有兩個FD生日
一個係基基,
一個係蔡欣x2,
裞佢地HaPpy BirthDay~
|
2010 年 11 月 26 日 星期五  |
| 2010-11-26 |
分類: 未分類 |
今日好似有好多功課
所以唔打啦
但係請咁多位靚仔靚女
`plz;cM~ |
2010 年 11 月 25 日 星期四  |
| 2010-11-25 |
分類: 未分類 |
唉
今日唔知做咩事
周公堂堂都找我
仲要2堂中文堂
教命呀
最後個堂改左上公民堂
講"Are you ready"
悶到嘔
晏就上三堂
都係悶
跟着放學
以為唔洗打波
so冇着運動服
點知可以打
囧.............
跟着睇其他人打波
笑9死我.............XD
周宗鴻金句"咁樣入左咪好型"
GD
打完去來來
跟着番屋企啦 |
2010 年 11 月 24 日 星期三  |
| 2010-11-24 |
分類: 未分類 |
今日晏就打波手感超好
同高中D人打
雖然輸左
但係都打得好開心
而且我都入左幾球
GD
GD
GD
|
2010 年 11 月 23 日 星期二  |
| 2010-11-23 |
分類: 未分類 |
越泥越唔鍾意上中文堂lo
D功課多到做唔曬
就算係功課少
做哥陣時好煩
書有得做
關生又叫我地做係簿到
kai kai 地
ON99的
唉
一個字"煩"
上週會落去上
悶
晏就上體育堂
跳跳跳
跳到腳殘
放學仲要打波
真係腳殘
打完波同基基去來來
跟着番屋企啦
|
2010 年 11 月 22 日 星期一  |
| `鋒去到英國啦,好唔捨得你呀!~ |
分類: 未分類 |
`鋒去到英國啦,好唔捨得你呀!~
記住上多D MSN呀!
如果唔係我好悶ga
唔知你幾時番泥
所以要上MSN同FB
記住呀!!!!!!!!!!! |
2010 年 11 月 21 日 星期日  |
| 2010-11-21 |
分類: 未分類 |
肥鋒走飛左啦!
好唔捨得佢

咁就冇左個FD
冇得吹水
又唔可以一起打波
唉...................
|
2010 年 11 月 20 日 星期六  |
| 2010-11-20 |
分類: 未分類 |
今蕉早8點幾起左身
開電腦打機
打到悶
唔知做咩好
睇電視又冇野睇
跟着玩陣PSP 2K11
到晏就又開電腦玩
玩到依家
跟着就打blog啦
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|