KelviN
freedom3248
暱稱: Kelvin
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2011-02-22
培XON撚9?
2011-02-16
2011-02-10
2011-02-09
文章分類
全部 (201)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 201
留言總數: 791
今日人氣: 0
累積人氣: 2643
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 15 日  星期三   晴天


2010-12-15 分類: 未分類

好撚多功課呀

中文又要做閱讀報告

本書成175頁

點睇呀!!!

生物要抄題做

好撚多

數學又唔識做

仲要抽人出去講

好撚煩呀

 

 



2010 年 12 月 13 日  星期一   晴天


2010-12-13 分類: 未分類

冇啦啦中文又多2條問答

卜佢個街

長撚到

唔打啦

要抄筆記

`Plz;Cm~



2010 年 12 月 12 日  星期日   晴天


2010-12-12 分類: 未分類

琴日生物解剖fish

超正

幾好玩

可惜唔記得帶電話

冇影到相

 



2010 年 12 月 10 日  星期五   晴天


2010-12-10 分類: 未分類

好開心呀

天日生物堂做實驗

解剖魚

超正

應該幾好玩

不過D魚一定好臭

 



2010 年 12 月 9 日  星期四   晴天


2010-12-09 分類: 未分類

今日唔打blog啦

做曬功課

打機

但係請各位靚仔靚女

`Plz;Cm~



2010 年 12 月 8 日  星期三   晴天


2010-12-08 分類: 未分類

今日好撚凍lo

凍到媽都唔認得

番到學校抄功課

跟着上地理堂

派左小測

100分

笑左

跟着上堂上堂又上堂

放學番屋企

換3,食飯

番學校打波

打完去來來

跟着就番屋企啦



2010 年 12 月 7 日  星期二   晴天


2010-12-07 分類: 未分類

今朝早讀哥陣

副校長入泥講D唔知咩野

佢講野好細聲lo

好似話有人打架,食煙,拍拖等等

(ps:拍拖唔俾咩?!)

跟着上堂

上數學堂Q文叫我天日出去講D功課

我吊!

冇啦啦叫我出去講

又唔叫其他人講

囧......

晏就上體育堂

B華代課

呀蘇冇番

放學未夠鐘打波

唔落去住

同D FD吹水

吹吹下我支水跌左落去

嚇死我

跟着衝落去汁番支水

之後衝番上去

好彩冇呀生見到

如果唔係我就卜街啦

打完波來來

之後走人



2010 年 12 月 6 日  星期一   晴天


2010-12-06 分類: 未分類

超憎Q文lo

佢都ON99

小測唔合格要改5次

改到我手殘

佢超變態lo

唔講啦

要改數學

`Plz;Cm~

 



2010 年 12 月 3 日  星期五   晴天


2010-12-03 分類: 未分類

吊吊吊

天日小測生物同中文lo

唔識lo

點算?!

今次卜硬街啦

中文好多

生物仲多

死得啦

我想打天才波

但係應該唔得

只好温習

囧...............



2010 年 12 月 2 日  星期四   晴天


2010-12-02 分類: 未分類

上課超超超超超超超超超悶

中文D功課好撚煩

今日又要作文

雖然只係作150字

但係都唔想作

放學番屋企

換三

Because要打波

打波超正

但係基基哥隊屈曬機

冇輸過

打唔過

打完之後去來來

跟着閃人啦

 



2010 年 11 月 30 日  星期二   晴天


2010-11-30 分類: 未分類

今日唔想打

有野做

請各位靚仔靚女

`Plz;cM~



2010 年 11 月 29 日  星期一   晴天


2010-11-29 分類: 未分類

頭先出左去食飯

依家先番

做曬功課

玩陣電腦先

上FB個陣

俾唔知咩人入左

仲係係紐約俾人入左

O左............

唔知發生咩事

冇啦啦俾人爆左入泥

冇野好講.............

囧.............



2010 年 11 月 28 日  星期日   晴天


2010-11-28 分類: 未分類

今日有兩個FD生日

一個係基基,

一個係蔡欣x2,

裞佢地HaPpy BirthDay~

 

 



2010 年 11 月 26 日  星期五   晴天


2010-11-26 分類: 未分類

今日好似有好多功課

所以唔打啦

但係請咁多位靚仔靚女

`plz;cM~



2010 年 11 月 25 日  星期四   晴天


2010-11-25 分類: 未分類

今日唔知做咩事

周公堂堂都找我

仲要2堂中文堂

教命呀

最後個堂改左上公民堂

講"Are you ready"

悶到嘔

晏就上三堂

都係悶

跟着放學

以為唔洗打波

so冇着運動服

點知可以打

囧.............

跟着睇其他人打波

笑9死我.............XD

周宗鴻金句"咁樣入左咪好型"

GD

打完去來來

跟着番屋企啦



2010 年 11 月 24 日  星期三   晴天


2010-11-24 分類: 未分類

今日晏就打波手感超好

同高中D人打

雖然輸左

但係都打得好開心

而且我都入左幾球

GD

GD

GD

 



2010 年 11 月 23 日  星期二   晴天


2010-11-23 分類: 未分類

越泥越唔鍾意上中文堂lo

D功課多到做唔曬

就算係功課少

做哥陣時好煩

書有得做

關生又叫我地做係簿到

kai kai 地

ON99的

一個字"煩"

上週會落去上

晏就上體育堂

跳跳跳

跳到腳殘

放學仲要打波

真係腳殘

打完波同基基去來來

跟着番屋企啦

 



2010 年 11 月 22 日  星期一   晴天


`鋒去到英國啦,好唔捨得你呀!~ 分類: 未分類

`鋒去到英國啦,好唔捨得你呀!~

記住上多D MSN呀!

如果唔係我好悶ga

唔知你幾時番泥

所以要上MSN同FB

記住呀!!!!!!!!!!!



2010 年 11 月 21 日  星期日   晴天


2010-11-21 分類: 未分類

肥鋒走飛左啦!

好唔捨得佢

咁就冇左個FD

冇得吹水

又唔可以一起打波

唉...................

 

 



2010 年 11 月 20 日  星期六   晴天


2010-11-20 分類: 未分類

今蕉早8點幾起左身

開電腦打機

打到悶

唔知做咩好

睇電視又冇野睇

跟着玩陣PSP 2K11

到晏就又開電腦玩

玩到依家

跟着就打blog啦