| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 11 月 18 日 星期四  |
| 2010-11-18 |
分類: 未分類 |
今日秋季旅行
都幾好玩
去到黑沙
班班都要射波
到我地班射波
得我一個人射入左
唉
跟着D人就燒烤
有D人係到打機
我都有打
打到悶就出去打波
跟着又打機
食野
飲野
到到1點幾哥陣
見到蔡欣x2塊臉冇啦啦痴左膠布
周宗X話佢自己撞樹
笑死我
XD
時間一秒一秒咁過去
話咁快就到3:00
要坐車走
等車等超奈
等左10幾分鐘先有車坐
番到學校聽條友講廢話
跟着就閃人啦
|
2010 年 11 月 17 日 星期三  |
| `秋季旅行,費用全免,午餐自備! |
分類: 未分類 |
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備!
`秋季旅行,費用全免,午餐自備! |
2010 年 11 月 16 日 星期二  |
| 2010-11-16 |
分類: 未分類 |
吊
點解以家D呀生上堂咁悶ga
吊7 Q文
無啦啦叫我出去寫琴日數學的答案
我唔識lo
D答案我抄番泥ga
個個人都係咁
淨係搵我
卜X街
搞到我成堂期係到
晏就上體育堂
正
測完哥個唔知咩咩野
跟着就自由活動
打波
放學又打波
好累
打完去來來買野食
跟着就番屋企啦 |
2010 年 11 月 15 日 星期一  |
| 2010-11-15 |
分類: 未分類 |
唔知講咩好
上數學堂唔知Q文講咩
唔明
晏就上音樂堂
聽哥D歌聽到我超眼訓
上地理堂俾仆街地理陳收左我支筆
吊7佢
我係到轉筆又關佢事
ON99
放學係到睇波
睇到差唔多6:00
閃人
等車等超奈
上車個陣
有個啊叔撞開我
然後自己上車
卜佢個街
我跟佢後面上車
聞到佢超臭
成陣屎味
臭到我差D嘔
6:30番到屋企
做功課
|
2010 年 11 月 12 日 星期五  |
| 2010-11-12 |
分類: 未分類 |
終於上完三堂中文堂
累到我
超眼訓
上歷史堂抄野
抄到手殘
生物都係
跟着上中文堂
唉
悶
晏就連堂上
悶...........
放學落去打波
打左個幾鐘
走人
番到屋企出街食
以家先番泥
要做功課
唔打啦 |
2010 年 11 月 11 日 星期四  |
| 2010-11-11 |
分類: 未分類 |
吊
天日上三堂中文lo
ON99
悶到嘔
今日上中文堂已經好眼訓
天日仲要上三堂
我接受唔到lo!!!
上文法堂係到玩
冇聽書
晏就上公民堂又係到玩
哈哈
物理堂上實驗室
真係第一次
但係好悶
成堂係到聽物理楊講書
我係訓覺
XD
放學落去打波
OK啦
打完去等車
等超奈
吊9司機
咁撚奈
搞到7:00先番到屋企
on99999999999999
|
2010 年 11 月 10 日 星期三  |
| 2010-11-10 |
分類: 未分類 |
今日上堂悶到嘔
上地理堂個陣
超眼訓
文法堂都係
電腦堂都係
中文堂落去排隊出去借書
點知又上番去圖書館借書
ON99
D書又少
又厚
又唔好睇
唉
kaikai
上數學堂Q文話我地今日唔知做咩
冇曬反應
梁芷X係到問我借學生證
借泥唔知做咩
最後都冇俾佢
晏就大掃除
係到玩
笑死我
掃完冇得打波
悶......
好想打波呀!!! |
2010 年 11 月 9 日 星期二  |
| 2010-11-09 |
分類: 未分類 |
好野
生物90分呀
yayaya
上週會係到玩
打左鐘係仆街校長仲係到講廢話
吊7佢
講左15分鐘lo
仲係到講
真係想落去打9佢
晏就上體育堂
好悶
放學落去打波
打到腳殘
打完去來來買野飲
排隊排超奈
幾個啊婆係到俾錢
俾超奈
唔知係到做咩
ON99
等左15分鐘lo
痴痴地
搞到我咁奈先番屋企
|
2010 年 11 月 8 日 星期一  |
| 2010-11-08 |
分類: 未分類 |
上歷史堂又唔派卷
ON99
死吳XX
又唔講分
跟着上電腦堂
悶
再上數學堂
又係好悶
唉
堂堂都咁悶
點得ga
晏就上三堂
講左地理
89分
haha
中文73分
都ok
放學閃人
|
2010 年 11 月 6 日 星期六  |
| 2010-11-06 |
分類: 未分類 |
今日上兩堂物理
唉
悶到我嘔泡
第一堂做哥本手冊
第二堂係到轉筆
第三堂上數學派卷
得60分
本身得59分
Q文俾舊我60分
佢好好人lo
上生物堂
以為佢派卷
點知佢無派
吊7佢
改卷都改咁奈
唉
晏就唔想講
要打機
|
2010 年 11 月 4 日 星期四  |
| 2010-11-04 |
分類: 未分類 |
考曬試啦
好happy
但係,係屋企都唔知做咩好
打機打到悶
好想打波呀
成兩個星期冇打個波
唉 |
2010 年 11 月 3 日 星期三  |
| 2010-11-03 |
分類: 未分類 |
考完天日就自由啦
大家+油呀!!! |
2010 年 11 月 2 日 星期二  |
| 2010-11-02 |
分類: 未分類 |
今日考哥D數學唔係人計個lo
超難
好驚今次會抄左
如果抄俾呀媽吊死
地理好簡單
天日淨係考英文
後日考中文,生物
中文超多野温
生物OK
考完最後個兩日就可以自由啦
"自由萬歲" |
2010 年 11 月 1 日 星期一  |
| 2010-11-01 |
分類: 未分類 |
今日考左物理同歷史
OK簡單
歷史最後哥條間答漏左兩句
唉
天日考數,地
冇咩野可以温
今日晏就要番學校上數學堂
超悶
Q文要我地自己温習
O左
佢咩都唔講
淨係話唔明間佢!
ON99
放學之後同班友去來來
玩電話
係到影相
笑死我
原宏基寫...
殺人凶器...XD 火雞... |
2010 年 10 月 31 日 星期日  |
| 2010-10-31 |
分類: 未分類 |
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!!
天日考試啦!!! |
2010 年 10 月 29 日 星期五  |
| 2010-10-29 |
分類: 未分類 |
今日都係好凍lo
上數學堂好悶
晏就又要小測
唉
上英文堂都係係到玩
呀生都係到笑
放學倍kai鋒等車
等N奈
跟着有車
佢上唔到
笑死我
之後又有車
終於上到
跟着走佬
等車
又等好奈
坐10B
6:20分坐車
到7:00先番到屋企
ON99
番到泥又要做功課
唉
|
2010 年 10 月 28 日 星期四  |
| 2010-10-28 |
分類: 未分類 |
吊
好撚煩lo
成日都要默問答(中文)
今日Q文又要我地小測
煩煩煩
晏就上公民
超正
成堂係到玩
呀Miss 林都係到笑
XD
上美術堂畫畫
就泥考試啦
吊
都唔知考泥做咩
又要温習
冇得打機
卜街
天日又要默中文問答
唉
一個字"煩"
|
2010 年 10 月 27 日 星期三  |
| 2010-10-27 |
分類: 未分類 |
今日超凍lo
焦早又唔記得帶三着
問教主借泥着
Q文番左泥上堂
晏就要番學=="
上英文,數學同生物
上完去來來買野食
跟着番屋企
夜晚出去食
以家先番泥
做功課
好彩得好少功課
如果唔係就做好奈
XD |
2010 年 10 月 26 日 星期二  |
| 2010-10-26 |
分類: 未分類 |
吊吊吊
冇帶數學小測
呀生又唔講
吊吊吊
今日冇上Q文堂
佢冇返
哈哈
超正
佢上堂超悶
上週會同教主玩
笑死我XDD
晏就去基叔屋企食
又打機
食完返學校上體育堂
GD
玩完之後同D人開場打波
打到腳殘
|
2010 年 10 月 25 日 星期一  |
| 2010-10-25 |
分類: 未分類 |
今日電腦又機試
OK識
歷史小測要重改
咁多點改呀!
ON99
晏就音樂堂唱歌
笑死我
跟着上地理堂
好眼訓
中文堂都係
放學等kai鋒
等左一陣唔等
跟着番屋企 |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|