唔經唔覺..咁左畢左業啦..今次唔再係小學該d..初中該d
畢業啦..而係真真正正要同我識左十幾年既同學,老師同埋
我著左十幾年既校服講一次再見啦..
真係估唔到..高中生涯咁快就結束..黎緊就要面對這五光十色
但充滿著萬分危險既社會..唔會再有老師俾機會我地啦..
做錯事都冇人會再俾機會我地啦..
回望這十幾年..有開心的..有sad的..有痛的..有笑的..總之就令我
一生難忘的...不過可惜時間匆匆..時間真係唔等人...終於要到離別
該一刻.起初未畢業就好想快d快d畢業..但
到左e+依個moment..真係百般感受..點滴在心頭....
唉..縱使要離別..我都要開開心心咁樣say byebye..
在此, 我要同我識左十幾年既同學朋友老師講聲唔該哂!!!
冇你地冇我囉..
係e度..希望所有由p1至s3同學,朋友.之後既大學生涯會學業進步..
未有大學該d就前程似錦啦..而所有老師就工作順順利利啦//
wish everyone could have a wonderful life in the future..^^
date in 2010/5/26
|