試考完xx(
估計冇全級50名
中文:54.5/100
lis:50/100
作文:65/100
總分唔知=0=
英文:76/119(miss fung話改wOr)
writing1:15/25
writing2:8/15
lis:56.5/78
總分得185/300 全班第1 lol?
數學:81/180
總分合格掛~.~
通識:76/120
總分:125/200
中史:20/100
20分xx(
型到乜咁
so9sad
今日真係番唔番都一樣-_-v
今朝個早會勁快完囉...
中文堂係到吊魚a_a
之後科學堂係咁吹水
科學今課有d難
數學先正
呀sir問有幾多人做書
30個到企左起身._.
好采冇罰
英文最on99
個miss 冇教書
話要我地上堂唔好咁嘈
嘈到7A w0r
仲話好多老師投訴我地嘈!_!
一路做dict(95分) 改正都唔理我:P
佢話星期一午休要去上番今日個堂
采佢都傻=0=
班際籃球2E贏左
唔覺得有幾開心=]
反而睇2A入波仲開心-3-
冇我份打t_t
好想落場