| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 11 月 24 日 星期三  |
| 2010-11-24 |
分類: 未分類 |
依排真係好q悶-_-
日日都係打機打機再打機...
再咁打法人都虧啦a_a
又唔知有乜做...
下堂家政考試=0=
整茄汁豬排飯+凍檸茶
唔知會唔會好味呢:P
|
2010 年 11 月 13 日 星期六  |
| 2010-11-13 |
分類: 未分類 |
今朝11點見呀sir -0-
入去學校個陣見到劉曉彤
不過冇理佢:P
之後我老豆鳩下鳩下行錯路
好采帶番岩路-_-v
一上到4樓
成炸2E係到
一去到就見得a_a
傾左一個字到
之後走佬
同埋老豆去左北江剪頭髮
我剪完之後仲要等埋老豆
上左去買野食
餓到仆街
出到去佢問我行唔行路- -'
我話搭車
佢又話費是w0r
佢無啦啦問我食乜-0-
小丸子:D
仲話做咩唔留粒比佢
我先唔比a_a
番到頌富去左買鞋
本身個對
有邊爆左個頭位!_!
係個到換埋新鞋先走
等月尾換新電腦^_^ |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15 | »
|