唉~
今日派試卷!
今派左EPA,中文listening&composition,英文GE,Maths
比上次仲差!
今日有得打排球,我去左打......都幾好玩~
番到屋企,
我以為媽咪會好嬲,
點知唔係,
只係同我傾計,
好彩~
希望其他試卷會好番d啦~