Sorry ar大家!
我都成個星期冇打blog la!
唉~
因為我得閒,
又可能我懶掛......
好!
講番正題先!
係兩日之前
我成功申請倒locker
個書包好輕鬆ar~
好正
小學都未試過(唔計考試)
真係好正ar!
我今日仲要用斜"咩"袋!=.=" ^^
今日有件好好笑的事
上Eng時,
學左一個詞語係"very tired"的意思
剛巧馮福麒又好tired
Miss Hung就問佢咩事
then Wallace就話:"He is thinking Albee!"
跟住全班都笑~
佢地兩個塊面就紅晒~
好好笑~
|