離家•出走
friendeden
暱稱: 伊甸園
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-07-29
三日冇打日誌啦~
請愛護動物
賴林生日好好玩呀
天日就係賴林生日....
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 33
今日人氣: 0
累積人氣: 416
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


睇碟,好笑 愉快 分類: 未分類

 今日我去左睇碟

不過唔係大陸買個D

係肥姐主演的

好好笑

笑到我死

仲有

下午我開電腦玩跑30人

見到一樣好得意的野

都唔知係咪好得意

應該話係好慘

呢塊野搞到我成日都輸

不過我仲奸過佢

用BUG

呢個就係我係真四心用bug

哈哈哈



愉快 分類: 未分類

 今早我開電腦

有位人兄就話叫我教佢跑D bug

我教曬佢之後

佢冇啦啦同我講

"多謝曬喎,妹"

我先醒覺原來我教左跑以前的亞哥

我都唔知算唔算係我亞哥的

不過教左佢都冇防

因為我正係當佢係我朋友咋

佢一路叫我做妹

我就想死

教完佢點玩法

就唔想理佢啦=〕

 



2008 年 7 月 14 日  星期一   和暖


琴日去大陸 開心 分類: 未分類

 好耶~

琴日同爸爸同細佬去左大陸

旦係去左個度就落雨

一落雨就冇地方去

不過咁....

細佬買左幾本蠟筆小新,我都好鐘意嫁

你可能覺得我幼稚

旦係呢D書我睇左好多年

好好睇嫁

原本我地想去水庫玩

旦係你知落雨邊度都冇得去

所以我地搭地鐵去書城買DVD

買左五碟,正!-3-

正當我地想走個陣

冇啦啦有位阿伯行左埋黎

佢話"我俾人打左何包,我冇曬錢....可唔可以買個麵包俾我食?"

旦係我老豆就唔俾

我見佢七情上面咁

都幾慘嫁-0-

然後下一步我地就去左吉之島

買左好多野食

好味

最無奈的係

我老豆買左六枝番茄汁

正係試飲都想嘔哇

我地係個度係完野就走

番到屋企都9點幾

趕得住睇獎門人

好好笑,哇卡卡卡-3-

鐵金剛生痔瘡?無奈?

 



2008 年 7 月 12 日  星期六   陰晴不定


我老豆..... 不屑 分類: 未分類

 唉

琴日我媽咪去左打麻雀

得番個老豆

佢琴晚成日話我成個暑假流流長

問我做過D咩

我都未回佢,佢就已經話我咩都冇做過

跟住就一連串粗口

跟住我頂佢唔順

就話"我咪參加左我D活動囉"

然後佢就冇聽過咁

就話"咁你有冇做家務?"

我都未回佢,佢就已經話我咩都冇做過

跟住都係一連串粗口

個時真係好煩

我就一邊流馬尿一邊講

"得!得!得!咩都係我錯!係我錯,咁得未?我錯曬呀!'

跟住大家成晚都冇同對方講野

都唔知點解,我同我老豆傾唔夠兩句就噪

好煩呀!!!-0-

次次都係識讚細佬

冇次讚下我

成日都係識搵D叻人比我D成績

話我點冇用法

呢個屋企唔要都擺

執到都喊三聲



2008 年 7 月 11 日  星期五   和暖


乖乖女? 無奈 分類: 未分類

 今日幾乖女呀我

今日我自己自動自覺做家務

由唔算自動自覺的

簡單黎講即係俾逼

問我俾邊個逼?><

仲有邊個姐(唔講)

琴日我俾我阿媽打-3-

不過點解就唔想同你地講

總之係關於今日的家務啦

我今日玩下玩跑online

突然諗起我以前同蕭詠之同其他同學仔一齊打籃球的畫面

唔知升左二年級可唔可以一齊係午膳打過呢?-0-

7月17日係賴林的生日

咁我係度祝佢生日快樂先啦!!!

仲有呀,,

賴林你記得記得係你生日前幾日打電話俾我

如果你阿媽無啦啦話唔俾你去

咁你都要打電話通知聲

廢事我傻下傻下係度等你

知冇''