| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
睇碟,好笑  |
分類: 未分類 |
今日我去左睇碟
不過唔係大陸買個D
係肥姐主演的
好好笑
笑到我死
仲有
下午我開電腦玩跑30人
見到一樣好得意的野
都唔知係咪好得意
應該話係好慘

呢塊野搞到我成日都輸
不過我仲奸過佢
用BUG

呢個就係我係真四心用bug
哈哈哈
|
跑  |
分類: 未分類 |
今早我開電腦
有位人兄就話叫我教佢跑D bug
我教曬佢之後
佢冇啦啦同我講
"多謝曬喎,妹"
我先醒覺原來我教左跑以前的亞哥
我都唔知算唔算係我亞哥的
不過教左佢都冇防
因為我正係當佢係我朋友咋
佢一路叫我做妹
我就想死
教完佢點玩法
就唔想理佢啦=〕
|
琴日去大陸  |
分類: 未分類 |
好耶~
琴日同爸爸同細佬去左大陸
旦係去左個度就落雨
一落雨就冇地方去
慘
不過咁....
細佬買左幾本蠟筆小新,我都好鐘意嫁
你可能覺得我幼稚
旦係呢D書我睇左好多年
好好睇嫁
原本我地想去水庫玩
旦係你知落雨邊度都冇得去
所以我地搭地鐵去書城買DVD
買左五碟,正!-3-
正當我地想走個陣
冇啦啦有位阿伯行左埋黎
佢話"我俾人打左何包,我冇曬錢....可唔可以買個麵包俾我食?"
旦係我老豆就唔俾
我見佢七情上面咁
都幾慘嫁-0-
然後下一步我地就去左吉之島
買左好多野食
好味
最無奈的係
我老豆買左六枝番茄汁
正係試飲都想嘔哇
我地係個度係完野就走
番到屋企都9點幾
趕得住睇獎門人
好好笑,哇卡卡卡-3-
鐵金剛生痔瘡?無奈?
|
我老豆.....  |
分類: 未分類 |
唉
琴日我媽咪去左打麻雀
得番個老豆
佢琴晚成日話我成個暑假流流長
問我做過D咩
我都未回佢,佢就已經話我咩都冇做過
跟住就一連串粗口
跟住我頂佢唔順
就話"我咪參加左我D活動囉"
然後佢就冇聽過咁
就話"咁你有冇做家務?"
我都未回佢,佢就已經話我咩都冇做過
跟住都係一連串粗口
個時真係好煩
我就一邊流馬尿一邊講
"得!得!得!咩都係我錯!係我錯,咁得未?我錯曬呀!'
跟住大家成晚都冇同對方講野
都唔知點解,我同我老豆傾唔夠兩句就噪
好煩呀!!!-0-
次次都係識讚細佬
冇次讚下我
成日都係識搵D叻人比我D成績
話我點冇用法
呢個屋企唔要都擺
執到都喊三聲 |
乖乖女?  |
分類: 未分類 |
今日幾乖女呀我
今日我自己自動自覺做家務
由唔算自動自覺的
簡單黎講即係俾逼
問我俾邊個逼?><
仲有邊個姐(唔講)
琴日我俾我阿媽打-3-
不過點解就唔想同你地講
總之係關於今日的家務啦
我今日玩下玩跑online
突然諗起我以前同蕭詠之同其他同學仔一齊打籃球的畫面
唔知升左二年級可唔可以一齊係午膳打過呢?-0-
7月17日係賴林的生日
咁我係度祝佢生日快樂先啦!!!
仲有呀,,
賴林你記得記得係你生日前幾日打電話俾我
如果你阿媽無啦啦話唔俾你去
咁你都要打電話通知聲
廢事我傻下傻下係度等你
知冇''

|
|