| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
夢  |
分類: 未分類 |
琴日我做左個夢
夢見我去到左好窮的地區
個度有間學校,我就係度番學
識左個好怕醜的女學生
D老師係Miss林(教我地科學個位)
最奇的就係黑妹都係度上學
(黑妹我隻小狗)
仲有D椅子連桌子都識飛
跟住就唔記得左
-3-
今日我聽左一首歌叫"It's my day"
想同下你地分亨:
http://hk.youtube.com/watch?v=CTarTZiDzsw
上去睇下-0-
It's Monday 好像還沒歸隊
憂鬱暫時放一邊
星巴克 一杯接著一杯
還是忍不住打瞌睡
攤在沙發上面 偷你的書環遊世界
一不小心做夢親到了海邊
* It's My Day 身體在飛 繞著赤道大冒險
怕什麼 反正你 在我身邊
Come On It's My Day
夢想在飛 逆著風挑戰世界
囂張的把天空當成房間
和你 我最強的後援部隊 賴在地球不撤退 *
Saturday 塗鴉幾雙球鞋
走一走就到紐約
行事歷 讓他空白幾頁
就叛逆的消失幾天 天空破了個洞
誰還開著電腦不用 今天拒絕忙碌要慢慢生活
Repeat * *
有你 我最強的後援部隊 賴在地球每一天

|
悶  |
分類: 未分類 |
今日一早聽到鬧鐘響,
就想即刻起身
旦係今日就唔洗番學
以後的日子都係咁,至到9月
我諗個段日子我會好掛住某D人
除左司徒美盈
因為你係同我一班(o瓜)
希望我可以同你一班啦-3-
真係時日太快
話咁快就一日
呢日都算開心,因為冇人係屋企
哇卡卡卡卡≧▼≦
{悶} |
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
成績表~  |
分類: 未分類 |
唉...
今日是最後一日上學,
心情一定會好開心!
但是今天是領取成績表的大大大大日子≧3≦
我一收到成績表...
我就是全班第36名(全級95名),
而司徒美盈就全班第33名...
一提起評語就扯火!話我{學如逆水行舟,不進則退,宜先勉之}
我真係冇野好講囉****
又搵D四字成語黎蝦我
不過好彩都升到班啦~
換句話說
蔡巧宜就好慘喔
佢第二學期至全年個行都係全班第41名><
去到A班
唔知我個D叫好彩定唔好彩
我就同司徒美盈一齊去左C班
呠呠≧(00)≦
係屋企...
我阿媽就冇噪住曬,冇打我
旦係我見到學習概覽我就想死
責任感.主動力,毅力,禮貌,整潔
全都得C-3-
咁耐的努力都係白費
最後我同咁多位1E班的同學朋友說886~ |
|