無聊...
今日,8:00就起左身∼
但係因為覺得好唔舒服﹏所以又訓番><
訓到10:00我又再起身,
起左身,就見到媽咪好忙咁煮野比我食∼
我咪刷牙洗臉去食野∼
食緊野個陣﹏丞丞打黎話
見到我開msn,話佢食緊野∼遲d會call番我∼
cui左線之後,我就繼續食野∼
食完﹏就去玩msn
又睇下電視咁﹏
睇完,又玩完msn﹏
就訓左2粒鐘∼因為好唔舒服ar∼
一起身就唔舒服﹏都唔知做咩∼
起左身,阿哥無啦啦好大聲叫wor∼
我咪去睇下阿哥囉∼
原來佢同佢d朋友睇緊鬼戲∼佢都傻傻地∼
叫到咁鬼大聲∼有dd問題∼
佢地睇完,就有電話打比我∼
係朱朱!!!佢話想同丞丞止黎我屋企wor∼
但係我真係唔舒服∼所以同佢講唔好∼
本來今日可以見丞丞∼
但係因為唔舒服><
所以個心又掛住佢啦><
有小小想打比佢∼但係又驚佢有野做
會阻住佢咁∼所以冇打到><
掛死佢啦><
之後,我做攻課∼
但係我見到d字就想死∼
所以就冇做到
唉∼我自己係屋企好悶ar∼
所以又訓∼訓到媽咪返黎∼
阿哥去ma ma生日,但係我唔想∼
所以冇同佢去
我就同媽咪去食野∼好好味ar
食完∼就去買朱朱份禮物la∼
買完就返屋企lu∼
返到屋企打日記lu∼
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 173 | »