又係咁...
(今日我帶左我同阿哥映d相比朋友睇)
今日,好似平時咁返學la∼
返到學校,已經打鐘lu∼
之後,咪上課室law∼^^
第一個小息都係悶∼所以唔好提la∼
第二個小息都唔算悶∼
同左d朋友玩(朱朱 lisa d男仔)
好玩死la∼yeah~~
食lunch lu∼食食食...
食哂lu∼點知∼合唱團要返ar∼=。=
好慘ar∼算la∼一次兩次返la∼
上緊音樂室個陣,我見到tony仔wor∼
好開心ar∼我咪同佢玩左一陣lu∼
之後,咁岩麻倉葉係到wor∼
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
慘哂成個lunchtime之後...
咪上番堂lo∼yeah∼唔駛慘lu∼
(科學堂)上去科學室lo∼
個陣我同朱朱傾緊計,阿伍sir見到,要我地罰企!
咁我地咪罰比佢睇law∼企一陣姐ma∼
企完lu∼咪返埋位lu∼
放左課之後,我都幾開心∼因為有兩個朋友陪住^^
我地(lisa 我 朱朱)咪去左映貼紙相∼
好靚ar∼開心死我la∼
仲映左兩次tim ar∼
映完,咪走lu∼
我地見到一個好色鬼∼我好驚ar∼
驚死我la∼佢走埋黎see我地∼驚死我la∼
唔講住la∼我要幫表妹整日記﹏bye
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 173 | »