今日,係學校ge步行日ar∼
都可以講係好白痴+無謂ge一日lo∼
我就約左朱朱係公共圖書館到等wor∼
咁我地先慢慢去火車站la∼
我地就坐左一班去上水ge火車la∼
...哈哈...
到左沙田lu∼
大約8:20 la!
到左學校集合果到之後,就見到好多同學仔係到等la wor∼
我地咪同黃x宜一齊等lo∼
黃x宜帶左兩本叮噹漫畫wor∼
所以我地咪借左一陣睇lo∼
點知...
我都好鍾意同佢玩ge fd(唔識佢個名)出左黎搵我wor∼
我見到佢咪摟下佢lo∼之後,佢知我有本漫畫wor∼
所以咪搶左去睇lo∼我咪追住佢lo∼
又再點知...
佢比老師捉左去wor∼所以佢要罰企ar(我唔駛)∼
我好唔開心ar∼跟住,馬婉雯就話我...
話我累我個fd∼我個陣好唔開心ar∼
我竟然累左我個fd去罰企∼
sorry ar∼
其實,馬婉雯駛唔駛咁多事ar?
我d野又關佢咩事∼
之後,我咪同番我個fd玩law∼
完哂成個無謂活動之後,我同朱朱就搭火車返去la∼
點知...
我地掛住傾計,唔記得左落車wor
又要轉火車返去黃埔law∼
我地真係大頭蝦la∼
之後,我地咪shopping law∼
我買左一本書ar∼勁好睇ar∼
我同朱朱因為有d野做,所以shoping左3粒鐘^^
就返屋企la∼
我要彈琴,朱朱要拜年!
heeee...
返到屋企lu∼我就同今日果個fd傾電話﹏
仲約左佢去返學tim∼
我地傾完,就去左彈琴la∼
|