今日...
勁早就返左學校...
見到EE..xP''
呵呵...好開心呀!!!
之後..
就上堂lu...
哇哇哇,,,好多科都唔合格呀.,,,
DIU,,
唉''我真係差...-0-''
嗚嗚嗚,,
lunchtime前果幾堂,,kai朱唔多開心,,
喊左小小出泥- -''
唉''{咩事a}
好快就到lunchtime..lu,,
kai朱 + 薯容 + ee 打1E d 人,,
唔知咩事..
lunchtime完左之後,, 上科學堂,,
爆開心wo*有得4個1齊玩[[野]]****
不過好低B..
xP''
好開心呀今日,,
|