©u©’’
今日... .. .
勁勁勁早就返左屋企lu...**
呵...
超叻女囉...唔該!!!!
今日考體育 + 音樂...
哇哇!~!!!.. 全部都唔識...>.<''
.............................**
lunchtime果陣~~~~~ d 人好賤...
我同小寶去左搵牙sir拎相...XDD''
之後... 就去左toilet...玩!!!
點知諗住走果陣...
成班1E d 仆街.. 去到toilet門口...
叫我出泥...又話咩[[邊個邊個條女]]wo*
成班食屎!!!!
[[好狗囉你地]],,,,,,,,,,
之後...小寶叫左小E + kai朱 + 薯容...
幫我手...
................同左郭小姐出toilet,,,
唔該哂小E + kai朱 + 薯容 + 郭小姐 + 小寶...
不過薯容狂話我... 話到我差 d 喊!!
[[而家又唔係我既錯...做咩成鬼日話我姐]]
[[你又唔諗下你點解會頭先喊~~]]
之後...就上中文堂...-0-''
冇哂心機囉..唔該,,
第 9 節堂... 哇!!!!扯扯堂!!!
超愛爆.... 走堂...
[[雞雞]]見到... 好采!!!!冇事姐~~
嚇死... 呵呵!!!
之後...返左課室*********
狂玩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
超開心la梗係** 仲玩到痴左線,,,
放左學...吳志傑超狗囉..唔該!!!
係到[[摸]]我wo*妖~~好pk,,
之後就放學走人...
去kai朱屋企...打日記!!!
之後搭車返屋企...
搭車返屋企果陣~~
竟然...會喊左出泥?!?!?!
唔知咩事囉..唔該     
|