好悶,.,.
今日好悶ar><
起左身就食早餐lu∼
食完...
就做功課!!係唔係好乖呢??
我同lisa...
係msn果到一齊問大家功課ar!!
做哂之後,.,.
我就訓左1陣∼
媽咪返左泥之後∼
我咪起身同媽咪落街食野囉!!
食完...仲買左好多好多糖tim∼
好開心ar!
返到屋企∼
梗係食糖同玩msn嫁la,.,.
今日雖然小出街∼
但係心情好好ar!!
偷映江凱倩= =
煙(唔係我食,.,.係人地食ga)
今日ge相相就到呢到先la∼聽日仲有ga!!
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 173 | »