攪笑...
今日﹏
成日都比1e班d人...
叫我羅德丞條女wor∼
車∼我冇名比佢叫咩?!
所以...
我就搶左1e班某個男仔ge衫
仲拖過地tim∼
好攪笑ar∼
阿哥又唔黎我學校la∼
唔制ar!!
好想睇個果男仔果樣ar
>﹏<
0﹏<
今日lisa好靜ar∼
唔知做咩呢?
係唔係唔開心呢?
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 173 | »