心情勁好...
今日﹏
我個班終於開冷氣la!!
好野∼
哇!
我一日睇左兩集死亡筆記(漫畫)ar∼
好好睇ma∼
食lunch果陣...
我拎部手機出黎玩∼
比扯sir見到><
佢見到...
就叫我講個事實出黎∼
又話講左唔扣分∼
我同lisa咪講囉∼
講左之後...
佢叫我放學搵佢wor∼
正一 大話精 黎嫁∼!
+++放左學+++
佢自己黎搵我wor∼
我一見到佢...
就叫佢大話精!
佢都講左好多野∼
最後...
因為我同lisa乖乖∼
所以冇扣分∼
好鬼想摑佢一巴ar∼
不過算la∼
唔通真係打佢咩?!
菜嘉成又黎搵lisa lu∼
lisa就正la∼
有男仔接放學∼
而我...
菜嘉成仲帶幾個男仔黎tim
有1個好肥ar∼
又1個好白wor∼
有1個又型下∼
但係最後都冇傾過計∼
= =
可能因為唔熟la∼
第1次見∼
係咁嫁la!!
不過都當多左3個朋友la∼
xd∼xd∼
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 173 | »