| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| Our Fdship Will Go On In TKOGSS |
|
Our Fdship Will Go On In TKOGSS .
這一本小小的網上日記
卻藏起我們珍貴的回憶
我不會再新增任何的回憶在此
以後也不會
只想紀念我們的友誼
xanga開了
發現就算開了也沒心機打
索性關閉xanga擺了
這是最後一篇日記*
|
| *完成時間︰2007-07-13 09:42 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
玩吾玩論壇牙? 呢度有個新壇 =) 得閒上去NA* ♥ y0 Forum™歪靈論壇 歡迎您=) 本壇開辦接近3個月` 已經有800會員了 =] 希望您可以加入`成為我地的一份子` 來認識更多朋友`發表更多好文章` 歡迎中學生到本壇開設討論區 =) 呢個開心Family` 個個都咁Friendly`/\/\ http://krc.imp-e.com
|
|
|
YHWH22 於 2007-11-08 11:25 AM 發表:
|
|
|
PriSciLLa 於 2007-07-16 01:03 AM 發表:
唔好貢啦~
雖然我都為左畢業而哭左好多次,但係要繼續keep 住fdship 呀
加油呀
|
|
|
__sU`` 於 2007-07-13 12:24 PM 發表:
你講得好感人WOR-3-
你咁講系咪姐系話,,
你以後都吾會再打任何既日記牙?!!
XG同QA都吾會?!!
咁你中學個D生活都吾會記錄系日記板豆架喇?!!
問左你N咁多問題-3-
|
|