每段戀情都不容易...自己回想的時候 像被針刺一樣
2010 年 6 月 1 日  星期二   晴天


2010-06-01 分類: 未分類

             雖然我係好唔開心a...但係你既決定...比左我好大既動力....之前家姐點話我 我都係唔放係心到...原來另一伴既威力係甘勁...所以話呢...拍拖冇壞既.....一齊既時候......可以學到既忍耐...都坦白...比屋企人更坦白a...佢嬲你一定係你做錯事......所以唔好比機會自己做錯事....甘就比左藉口佢話你家啦.....ha.......我想同你講 我開頭真係覺得你唔係甘好.....但係同你相處左之後.我改觀左..我先知 其它人講野只係表面....你對我都真係幾好..或者我真係錯啦.........兩個人一齊最重要既信任都冇....所以如果我再一次有機會 我唔會放棄你...而且我會好相信你....而家還有你的氣味.....不過風慢慢吹淡.....你對我既期望...我會做出泥...不過未必做到家.....不過你講既每一句 我都在心中!!!!!!!如果想念你 你會出現的話....我真係會係你面前笑..同好大力甘攪住你....我用返你既角度林返.....覺得你做得岩...有D野係你面前先講得出....唔想比人知

 

 

 

                    所有的心愿 會實現






訪客留言 (返回 fuabcd12 的日誌)


w2Ng_ian 於 2010-06-14 12:28 PM 發表:
拍拖有人歡喜有人愁~___~.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IANIAN2 於 2010-06-02 11:34 AM 發表:
成日都講呢d野ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好耐冇講啦wo!!!
Posted at 2010-06-02 01:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ANITACHU 於 2010-06-01 06:50 PM 發表:
早就需要咁唸''你話你識珍惜過..咁你珍惜過几多?!何必而家黎後悔?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

相逄何必曾相識!!!!!1
Posted at 2010-06-02 01:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yukoL 於 2010-06-01 04:45 PM 發表:
c0mm2nt.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kai941006 於 2010-06-01 01:52 PM 發表:
` comment =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angel47 於 2010-06-01 01:38 PM 發表:
開心d A!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fuabcd12
暱稱: 富仔
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010-09-23
2010-08-12
2010-06-01
2010-04-18
2010-03-15
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 367
今日人氣: 17
累積人氣: 3700
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed