| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
暑作呀 ! !>3< 
|
|
今日拼命做暑作 。。。
但仲未做哂>3<
死啦 ! !
我做暑作要做好耐 。。。
都唔知番學個陣做唔做得哂>/\<
唔知大家做哂啲暑作未呢 ? ?
做哂嘅就好啦 ! !
聽小熊講有個可口可樂嘅廣告好得意 。。。
我睇下睇下都覺得好得意>3<
個啲野郁嚟郁去好盞鬼啊 ! !
卡卡 。。。
唔講LU 。。。
 |
|
刊登時間︰ 2006-08-09 10:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
|
yuk84 於 2006-08-11 05:51 PM 發表:
個miss下年都休假啦!!
所以諗主唔理!!
你依家背景張圖。。{BL?}
|
|
|
yuk84 於 2006-08-10 07:27 PM 發表:
|
網主回覆
你好勁呀 ! !>3<
佩服佩服 ! ! Posted at 2006-08-11 03:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|