大 家 好 啊 ! ! 歡 迎 大 家 來 到 我 的 日 記 ,,, 大 家 來 到 這 裡 就 是 我 的 家 人 了 ,,, 希 望 大 家 在 這 有 家 的 感 覺 ,,, 請 大 家 有 空 別 忙 了 留 言 啊 ! ! 8 8 6 ~
fullmoon1993
暱稱: F u l l M o o n * 小 音
性別: 女
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2006-08-10
暑作呀 ! !>3<
2006-08-08
唔開心呀 ! ! >3&l...
。啊 ! ! 。
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Kasumi ' s Dairy
Melissa ' s Dairy
My 留 言 板
最近訪客
最近沒有訪客
。 圖 圖 。
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 110
今日人氣: 9
累積人氣: 3076
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天 

 

 暑作呀 ! !>3<  

 

 

今日拼命做暑作 。。。

但仲未做哂>3<

死啦 ! !

我做暑作要做好耐 。。。

都唔知番學個陣做唔做得哂>/\<

唔知大家做哂啲暑作未呢 ? ?

做哂嘅就好啦 ! !

聽小熊講有個可口可樂嘅廣告好得意 。。。

我睇下睇下都覺得好得意>3<

個啲野郁嚟郁去好盞鬼啊 ! !

卡卡 。。。

唔講LU 。。。

刊登時間︰   2006-08-09 10:32 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 






訪客留言 (返回 fullmoon1993 的日誌)


yuk84 於 2006-08-11 05:51 PM 發表:
個miss下年都休假啦!!
所以諗主唔理!!
你依家背景張圖。。{BL?}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuk84 於 2006-08-10 07:27 PM 發表:
我果樣暑作都忘記左。。都諗主唔做。。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你好勁呀 ! !>3<
佩服佩服 ! !
Posted at 2006-08-11 03:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]