| 2008-09-04 |
分類: 未分類 |
我都有兩個月冇打blog la!!
因為我自己有時好多累or唔想打lo!!
但係都係九月,都開學∼
都係打下都好!!
今年係mr.ip&miss tin(新老師ok好人lo︿︿)
做我班嘅class tachers ar∼
佢地都好好人呀!!hehe
頭三日都好悶llo
因為係班主任節呀!!
係到選班長呀...等等
我想做班會...但係...
做唔到添
算啦算啦∼都係放棄啦∼
今日第一堂係L.E(MISS CHAN教我),
都冇咩事發生LO!!
第二堂係中文,
林老師教我中文,
d漙個名好怪呀!!
math係mr.ip教呀!!
我好想miss cheung...
冇可能啦!!我都係放棄冇可能啦!!
english係新miss呀!!(miss ho)
係啦!!今日程生係英文堂食糖,
之後比人發現呀>#<
放學後...
我同gloria wait jody
andthan angel又一齊等jody ar:〕
等完jody,我地都冇走lo!︿!
我地學校玩呀!!
白痴嘅一天
我要努力d...
一定唔好比又自己留班啦∼
|
比CW我 :2008-09-04 11:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
開心果 於 2008-09-23 10:14 PM 發表:
我Add你^^
|
|
|
GLORIA 於 2008-09-05 06:02 PM 發表:
cm
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|