Cursor by www.Soup-Faerie.Com

      
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

2008 年 9 月 4 日  星期四   晴天


2008-09-04 分類: 未分類

我都有兩個月冇打blog la!!

因為我自己有時好多累or唔想打lo!!

但係都係九月,都開學∼

都係打下都好!!

今年係mr.ip&miss tin(新老師ok好人lo︿︿)

做我班嘅class tachers ar∼

佢地都好好人呀!!hehe

頭三日都好悶llo

因為係班主任節呀!!

係到選班長呀...等等

我想做班會...但係...

做唔到添

算啦算啦∼都係放棄啦∼

今日第一堂係L.E(MISS CHAN教我),

都冇咩事發生LO!!

第二堂係中文,

林老師教我中文,

d漙個名好怪呀!!

math係mr.ip教呀!!

我好想miss cheung...

冇可能啦!!我都係放棄冇可能啦!!

english係新miss呀!!(miss ho)

係啦!!今日程生係英文堂食糖,

之後比人發現呀>#<

放學後...

我同gloria wait jody

andthan angel又一齊等jody ar:〕

等完jody,我地都冇走lo!︿!

我地學校玩呀!!

白痴嘅一天

我要努力d...

一定唔好比又自己留班啦∼

比CW我:2008-09-04 11:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 funchocolate 的日誌)


開心果 於 2008-09-23 10:14 PM 發表:
我Add你^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miki_0630 於 2008-09-13 02:49 PM 發表:
CM=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVE_IN 於 2008-09-06 07:56 PM 發表:
CMCM**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GLORIA 於 2008-09-05 06:02 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





funchocolate
暱稱: 親口說一聲;;] 我愛你×`!\*真的這麼難嗎-``
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-12-10
今日系我最吾開心嘅 一...
2008-11-14
又想入sickroom的一天
我左病啦∼>.<
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 48
今日人氣: 1
累積人氣: 4566
可愛粉紅皇冠時鐘
RSS 訂閱
RSS Feed