Cursor by www.Soup-Faerie.Com

      
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


2008-11-14 滿足 分類: ScHoOl LiFe

. . . . .sorry~

我有一段都無打blog. . . . .

因為一個搞到我好煩惱牙. . .

好想吾識佢,

如果我吾識佢

就少左勁多煩惱囉. . . .

果一個人叫做charles

我一早就吾好中2佢啦~

但系我現家我又好似吾中2佢囉~

我都吾想講佢啦!!!!!

我覺得我今次d成績.. . . . .

都ok啦~

中(綜合) 50.1/100

(閱讀) 48/100

英( reading&usage ) 50/105

( writing ) 35.5/65

maths 56/100

好多人話訓卷好難lor

so我覺得自己ok la~

Liberasl studies 70/100

I.S 85.5/100

BIOT 73/90

中史 72/90

D成績OK 啦~

因為我系留班生la

有一次,我系home啦~

我系到問自己. . . .

友情or愛情

邊樣個好d !?

我想知囉. . . . .

大家可以留下cm牙!!!!!!!!!!!!!!

比CW我:2008-11-15 12:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 funchocolate 的日誌)


LoVE_IN 於 2008-11-24 10:32 PM 發表:
俾我我一定簡友情..!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



glorialo1995 於 2008-11-17 09:06 PM 發表:
乜你會吾鍾意佢架咩?!
CM 4 U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我覺得我現家已經吾中2佢囉~
Posted at 2008-11-17 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





funchocolate
暱稱: 親口說一聲;;] 我愛你×`!\*真的這麼難嗎-``
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-12-10
今日系我最吾開心嘅 一...
2008-11-14
又想入sickroom的一天
我左病啦∼>.<
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 48
今日人氣: 0
累積人氣: 4565
可愛粉紅皇冠時鐘
RSS 訂閱
RSS Feed