| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| 2007-09-02 |
人與人之間難道就不能互相體諒嗎?
真的那麼困難嗎?
我又害怕了...
什麼都不要...
|
| 刊登時間︰2007-09-02 12:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
軒 於 2007-09-07 11:10 AM 發表:
個名咁長ge真係=.='''' 唔開心就寫晒出黎la 唔寫blog就用手寫diary la
|
網主回覆
我一直都有寫的...
謝謝關心... Posted at 2007-09-07 07:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
旺才*AKA(赤西仁大好!!!_KAT-TUN最高) 於 2007-09-03 06:19 PM 發表:
|
網主回覆
無心情聽歌= = Posted at 2007-09-03 06:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
無心情聽歌= = Posted at 2007-09-03 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
無心情聽歌= = Posted at 2007-09-03 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
無心情聽= = Posted at 2007-09-03 06:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
旺才*AKA(赤西仁大好!!!_KAT-TUN最高) 於 2007-09-03 05:58 PM 發表:
我好日都唔留言,,今日心情好就留言la~~~ post多d KAT-TUN d 歌ma~~~
|
網主回覆
等我心情好先啦= =
同埋我都要諗到post邊首至得架= =
你個名駛唔駛長到咁- - Posted at 2007-09-03 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|