〃7 7 7 楓?!㎡ 日誌|`''
無奈呢個心情日記=="

仆街...

笠 上 風
fung37
暱稱: ﹏7 楓*
性別: 男
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2006-06-17
又出街玩...
又一日=v=
休假一天-.-
=.=
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 8
今日人氣: 8
累積人氣: 805
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 31 日  星期三   雨天


休假一天-.- 分類: 未分類

頂,今日唔知點解好唔舒服,

番唔到工,攪到要請假,麻撚煩=.=

近排成日落雨,d 人叫多左外賣,

做外賣仔ge就更辛苦,落雨都要照送,

仲要送多d=.= 唉... 有d咳添,

希望唔好病啦,再番唔到工就唔得lu...






訪客留言 (返回 fung37 的日誌)


死人聰 於 2006-06-10 09:27 PM 發表:
唔係掛...
柒頭楓,咁易死咩,
哈哈,不過死左都唔好搵我喇 @@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊得閒死呀,係都比你煩死姐,
仲有-.- 你死我都未死喎 @@
有名比我叫...死人聰~哈哈
Posted at 2006-06-10 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丫魚 於 2006-06-10 09:24 PM 發表:
有冇事丫,攪到我好擔心你,
你依家好番就好喇,
但係都要睇醫生架^^知冇!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

放心啦,我得咁易病咩,唔係好舒服姐,
死唔去架 ><
攪到魚魚咁擔心我添^^
Posted at 2006-06-10 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]