今日好驚欠交功課
好彩=] 冇欠到~
yeah yeah yeah
頭兩堂跳舞堂
基於我個組未排過舞
真係好唔想跳
但係miss朱你話唔跳無分
好 我成全你!!!!!
即刻同肥棠諗好點跳
雖然未夾過 又冇音樂
不過算啦
照跳唔嬲
失敗程度同其他組差唔多-.-v
數學堂 發夢過啦緊係
冇功課做yeah
基教-0-
神跡故事演講比賽
cfs都係五餅二魚
睇到悶-.-
k班超悶 香志kit金魚佬 唔好睇ge
h班呀@@
張man軒你係得既!!!!!
你死纏爛打既技術真強勁~~~
國民堂今日present
一向口才ok既我亂甘講
我個組有廿分唔高唔低甘啦~
放學搵miss朱
寫埋張舞蹈介紹比佢就k
跟住就去左睇社排
幾好唔錯 uriel好野~
u vs g個場
g個社長使出最強既衝力射球
但係衰左=[
睇到6點3=.=
打好耐
今晚有提子食a_a
今晚ko埋language art呀要!!!!!!!
|