知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 24 日  星期五   晴天


=[ 分類: 日常生活

打波支力得濟

12點前都訓左=]



2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


sad 分類: 日常生活

今日上午d堂  無聊既~~~

下午去中史圖書館先係mp

坐車坐成粒鐘z_z

去到......

超大囉~

搭電梯or lift都有排=[

譚dog話玩捉e因

我玩唔玩都冇咩所謂so that我跟左佢地去

係冇得玩既

行哂甘多層

層層都有老師同管理員嘈

唉  行得黎都哂左7/8時間

之後都係落樓下做番張工作紙=.=

 

放學表哥叫我去天平打波

我去左na~

又話班令仔走左  冇波打

甘我就去我第二既目標

女籃!!!!!!! 

坐70k去~

雖然遲d但係冇所謂啦

支持陳融w0w

陳融嬴左好野!!!!!!!!

嬴差唔多廿分  yeah~~~

之後同亮叔坐273a閃水~



2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


=.= 分類: 日常生活

今日全日都比人鬧a_a

超爽皮

 

放學睇女排

uriel輸左t.t

 

聽日去乜鬼野中央圖書館=.=

唔去咪好囉

搞到聽日冇得睇女籃........



2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


=.= 分類: 日常生活

今日冇欠功課yeah

放學睇左一陣排球

因為落雨就收左皮=[



2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


yeah-v- 分類: 日常生活

今日好驚欠交功課

好彩=] 冇欠到~

yeah yeah yeah

頭兩堂跳舞堂

基於我個組未排過舞

真係好唔想跳

但係miss朱你話唔跳無分

好  我成全你!!!!!

即刻同肥棠諗好點跳

雖然未夾過 又冇音樂

不過算啦

照跳唔嬲

失敗程度同其他組差唔多-.-v

數學堂  發夢過啦緊係

冇功課做yeah

基教-0-

神跡故事演講比賽

cfs都係五餅二魚

睇到悶-.-

k班超悶 香志kit金魚佬 唔好睇ge

h班呀@@

張man軒你係得既!!!!!

你死纏爛打既技術真強勁~~~

國民堂今日present

一向口才ok既我亂甘講

我個組有廿分唔高唔低甘啦~

 

放學搵miss朱

寫埋張舞蹈介紹比佢就k

跟住就去左睇社排

幾好唔錯 uriel好野~

u vs g個場

g個社長使出最強既衝力射球

但係衰左=[

睇到6點3=.=

打好耐

 

今晚有提子食a_a

今晚ko埋language art呀要!!!!!!!