知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 19 日  星期日   晴天


留係屋企 分類: 日常生活

終於都可以成日係屋企

好野-.-v

 

做功課做功課 加油呀豐爺!!!!!!!

 

邊位人兄識做language art既教一教我丫= =\

 

更新版:

 

頂今日完成唔到全日到係屋企

都係ben少同小林林\口/叫我出街打波

唉~

 

數學完成了

差language art 同國民ws x1



2009 年 4 月 18 日  星期六   晴天


~ 分類: 日常生活

今日朝早去接peter去足球場

同佢去到足球場呆陣啦

跟住林sir黎左

就問peter :你冇波襪同pad 踢乜野波?

我炸炸林帶peter沖左去新一代運動家買

跑呀跑呀跑呀

超支力=.=

最後都買到番到黎都仲未開波a_a

真好彩

太支力啦  番左屋企HEA左陣

跟住peter話上我家

落街帶佢上黎

跟住玩下熱血/hp/cs就走啦

本身諗住去練舞

不過d人又唔去 頂......

去左天天食野

唔夠錢食= =

即刻打比人幫拖

搵到呀肥棠

雖然佢借左錢黎

不過好串甘行過黎講:冇錢就唔好學人食野啦!!

.....唔知講乜野好

跟住去左北區公園坐~~~

坐完之後  東亨峰話去警宿wor

ok  去啦就

肥棠唔去-.-

如果佢去一定有得排舞

跟住就去警宿啦~

原來可以係樓下個場練舞

可惡呀唔記得左

sosad

去到之後

反正東亨峰都唔練舞嫁啦

番屋企拎乒乓波板黎打乒乓波

好耐冇打過  冇哂手感~

3點八左右 班女仔走左

管理員又黎埋  甘樣唯有走啦~

之後送埋peter佢地出火車站

我功成身退 番屋企~

 

可惡呀今晚一定要清閱讀報告

 



2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


... 分類: 日常生活

今日3點先出街-.-

去嘉福搵最可愛既a照

之後就去粉嶺搵麥子a_a

係粉嶺兜左好大個圈

係粉嶺名都行去祥華再番粉嶺名都再行去粉嶺中心兜上層再兜下層再番番去粉嶺名都

係許留山買左杯芒椰雪蛤

好正呀真係

跟住見麥子甘耐都唔出黎

同a照番上水紅場@[]@

路經名m

見到肥棠 譚dog 林肯

唔理佢地

入去拎條著條閃水

係紅場冇人打波

番番去名m a_a

買個麥香雞食

爽皮^[]^

麥子係我地食完個時先黎到上水名都-.-

too bad

我 a照 麥子

三個去紅場坐低~~

叫左呀小林落黎打波a_a

超悶-_-

之後又去番嘉福

搵鄭嘉!!!!!

去到嘉福  真係見到鄭嘉

鄭嘉部車-.-

太矮啦too bad

借左黎踩

初頭我係踩唔到a_a

慢慢就踩到 yeah

之後係到吹吹下水

吹到7點就回家了~



2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


sh!t 分類: 日常生活

今日都係去圖書館借書@[]@

1點就叫左最威猛既a照出黎許留山等

見到佢就同佢去許留山買番杯野飲

唔多記得叫咩野飲

總之又係芒果=.=

 

跟住去紅場兜個圈-v-

冇波打-,-

去上水圖書館搵書

搵極都搵唔到個人成長omg

之後見搵唔到

就順路去新都叫呀kalu落黎

借本書比佢~

跟住再同a照去聯和墟圖書館

係聯和墟叫埋陳度落黎食m記

食完先去圖書館

係圖書館

我搵到書啦yeah

番番紅場先

紅場見到d心誠既

拎佢地個波射波-.-v

射射下落雨

其實之前都feel到

不過唔算大雨

打打下心誠d人要走

甘我都走啦

都a照去左嘉福

愈黎愈大雨頂-,-

之後係嘉福食雪糕

仲有問鄭嘉借傘

最後就行番屋企啦~~~~~~

 

今晚有三個選擇

1.中文book report

2.國民三份book report

3.數學hw+國民ws

 



2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


分類: 日常生活

今日計劃係去借書 做功課

 

今日1點半出到去新m

搵a照

之後再問kalu拎國民書list同幫佢還書-_-

基於肥仔棠未到既關係

我同a照係紅場到發呆@[]@

見到東東 希希 楊朗杰係度打波

我都過左去打-.-

打打下見頸渴

去許留山買野飲a_a

爽皮

同a照兜左新都名都番番紅場

東希杰仲打緊波=.=

叫佢地去m記食野

係m記我叫左個麥香雞包

窮呀@v@

再買奶昔飲<--第一次

我見識少t.t

奶昔-.-  ok好飲啦下

之後又係紅場兜兩兜

等肥棠!!

肥棠4點幾先到-.-

頂him

係圖書館入面搵書搵左超耐

都只係搵到中國同香港

仲差個人成長呀可惡

肥棠5點9又話要走

oh 88(揮手

之後我同a照去左嘉福

係個度hea呀  回味下小學既回憶

唉  搵日真係要探老師!!!

今晚邊個做功課既同志想傾電話

一齊努力丫喂