今日3點先出街-.-
去嘉福搵最可愛既a照
之後就去粉嶺搵麥子a_a
係粉嶺兜左好大個圈
係粉嶺名都行去祥華再番粉嶺名都再行去粉嶺中心兜上層再兜下層再番番去粉嶺名都
係許留山買左杯芒椰雪蛤爽
好正呀真係
跟住見麥子甘耐都唔出黎
同a照番上水紅場@[]@
路經名m
見到肥棠 譚dog 林肯
唔理佢地
入去拎條著條閃水
係紅場冇人打波
番番去名m a_a
買個麥香雞食
爽皮^[]^
麥子係我地食完個時先黎到上水名都-.-
too bad
我 a照 麥子
三個去紅場坐低~~
叫左呀小林落黎打波a_a
超悶-_-
之後又去番嘉福
搵鄭嘉!!!!!
去到嘉福 真係見到鄭嘉
鄭嘉部車-.-
太矮啦too bad
借左黎踩
初頭我係踩唔到a_a
慢慢就踩到 yeah
之後係到吹吹下水
吹到7點就回家了~ |