知唔知咩叫做毒? E度你搵唔到!
fung72v3v
暱稱: 豐`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好撚煩
自尋煩惱
其實真係好辛苦
好辛苦
好想訓
每月文章
文章分類
全部 (893)
30 (15)
日常生活 (868)
我的中學生涯 (7)
歌隨人生 (2)
未分類 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 1 月 14 日  星期五   晴天


hea 分類: 日常生活

hea

聽日賣旗請支持

紅場!!!



2011 年 1 月 13 日  星期四   晴天


lol ... 分類: 日常生活

今日

朝早唔洗唱歌

直上班房

好野呀!!!

跟住頭兩堂

英文啦

諗住有老師代堂

點知係火雲邪神

好野

兩堂自修

爽皮到

 

跟住d堂都係hea廢事講

 

放學

scrabble

好好玩

絞盡腦汁先gg一場

玩到5點

閃水落去睇班籃

3c vs 4f

我支持3c

點知輸左

都係4分姐

盡哂力嫁啦冇所謂啦haha

 

睇完就去天平

傾攤位野

傾左兩粒鐘=

浪費兩粒鐘

有得簽鐘就冇計啦haha

番到黎

食飯

食蛋糕

媽媽生日快樂!!!!!



2011 年 1 月 12 日  星期三   晴天


hea 分類: 日常生活

做功課

好野!!



2011 年 1 月 11 日  星期二   晴天


hahahahahahha 分類: 日常生活

今日呢

就9點先起身啦

跟住出黎打波

打呀打呀打呀

雖然打得好激烈

但係都係好凍lol.......

 

打完波去街市食野

飲凍0樂

好爽

不過d飯又熱得濟

搞到食好慢-,-

 

番到紅場又打

打左一場

跟住就番入去聽野

聽埋d無聊野

聽完就3點半

出黎打波hea

hea到5點3

同亮叔走佬

我自己就係上水廣場hea到5點9

等肥棠一齊去睇女籃@@

 

同肥棠去到太和

wa

cc好勁

超勁

爆勁

睇佢打波真係o哂咀

最後真係恭喜哂女籃

我講緊既係甲寅既女籃

你地過10分

真係好勁好精彩

 

wa我破財...

冇錢啦!!!

食哂我d錢-,-

 

完左女籃

當然去食野

with 肥棠b仔葉軒

好好味

傾左好多野@@

 

食完b仔葉軒去練波

我就同肥棠行下

太和冇野行就番上水

本身諗住睇電腦

但係基於對籃球既熱情

去左紅場打波@@

叫熙落黎打波

教肥棠打底

勁正!!!

肥棠學到唔少野啦haha

肥棠超勁yo!

打到9點9就閃水

番黎個陣同肥棠買杯share tea

勁好味

真滿足!!!



2011 年 1 月 10 日  星期一   晴天


好野 分類: 日常生活

真係好野!!!!

今日乜都冇做到

真係hea

好爽呀!!!!!!!