| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 1 月 14 日 星期五  |
| hea | 分類: 日常生活 | hea
聽日賣旗請支持
紅場!!!
| |
2011 年 1 月 13 日 星期四  |
| lol ... | 分類: 日常生活 | 今日
朝早唔洗唱歌
直上班房
好野呀!!!
跟住頭兩堂
英文啦
諗住有老師代堂
點知係火雲邪神
好野
兩堂自修
爽皮到
跟住d堂都係hea廢事講
放學
scrabble
好好玩
絞盡腦汁先gg一場
玩到5點
閃水落去睇班籃
3c vs 4f
我支持3c
點知輸左
都係4分姐
盡哂力嫁啦冇所謂啦haha
睇完就去天平
傾攤位野
傾左兩粒鐘=
浪費兩粒鐘
有得簽鐘就冇計啦haha
番到黎
食飯
食蛋糕
媽媽生日快樂!!!!! | |
2011 年 1 月 12 日 星期三  |
2011 年 1 月 11 日 星期二  |
| hahahahahahha | 分類: 日常生活 | 今日呢
就9點先起身啦
跟住出黎打波
打呀打呀打呀
雖然打得好激烈
但係都係好凍lol.......
打完波去街市食野
飲凍0樂
好爽
不過d飯又熱得濟
搞到食好慢-,-
番到紅場又打
打左一場
跟住就番入去聽野
聽埋d無聊野
聽完就3點半
出黎打波hea
hea到5點3
同亮叔走佬
我自己就係上水廣場hea到5點9
等肥棠一齊去睇女籃@@
同肥棠去到太和
wa
cc好勁
超勁
爆勁
睇佢打波真係o哂咀
最後真係恭喜哂女籃
我講緊既係甲寅既女籃
你地過10分
真係好勁好精彩
wa我破財...
冇錢啦!!!
食哂我d錢-,-
完左女籃
當然去食野
with 肥棠b仔葉軒
好好味
傾左好多野@@
食完b仔葉軒去練波
我就同肥棠行下
太和冇野行就番上水
本身諗住睇電腦
但係基於對籃球既熱情
去左紅場打波@@
叫熙落黎打波
教肥棠打底
勁正!!!
肥棠學到唔少野啦haha
肥棠超勁yo!
打到9點9就閃水
番黎個陣同肥棠買杯share tea
勁好味
真滿足!!! | |
2011 年 1 月 10 日 星期一  |
| 好野 | 分類: 日常生活 | 真係好野!!!!
今日乜都冇做到
真係hea
好爽呀!!!!!!! | |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 179 | »
|