| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 19 日 星期日  |
| hea | 分類: 日常生活 | hea
下午去左打波
夜晚d親戚來食飯
但我9點就入房訓教^^
| |
2010 年 12 月 18 日 星期六  |
| 哇! | 分類: 日常生活 | 今日
朝早田徑
晨早流流係紅場打波
打完就入學校田徑啦
勁hea
完左田徑就去食野
食m記
唉 真係愈食愈覺得難食= =
下午番學校做helper
隻田雞真係好得意^^
比淫魔屈sosad!
但我相信邪不能勝正!!!
係紅場打左陣波
打完之後發現
我個膝頭咁痛既????
睇黎真係打得過量
勞損哂
好我要收山
我唔多打波了^^ | |
2010 年 12 月 17 日 星期五  |
| 一日還有一日凍 | 分類: 日常生活 | 今日先係最凍
4.8度
好爽
不過有陽光
唔似琴日落雨
暖些少啦
交左proposal 同好多野
好開心唔洗再煩^^ | |
2010 年 12 月 16 日 星期四  |
| 全年(係掛)最凍6.5度 | 分類: 日常生活 | 真係好凍
成隻手都僵哂= =
唉
今日好hea
又落雨
唉
好煩!!!!!!!!!!!!!!!!
好多野未做呀!!!!! | |
2010 年 12 月 15 日 星期三  |
| 做功課!!!!! | 分類: 日常生活 | 做功課!!
作文!!!!!
今晚冇得抖>< | |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 179 | »
|