e排好支力
要補眠呀
聽日跑3km
加油呀
今日
勁hea囉其實都係
又要當值
麻鬼煩
夜晚打邊爐
唉
本身約好人嫁麻
跟住d人又唔去
我又叫過弟d
真係好煩......
對傻仔維好失望囉!!!!!!!!!!
最後打邊爐既有
我,hei,tingbb,mavis,春,肥希,mel,andy
勁好笑囉
係咁講花花囉春
笑到好難食野
今日都飲左好多可樂下
唉損失左好多野...
生日快樂呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日朝早傻傻仔仔咁出左黎
就聽柔柔講話比surpise to ivory
咁我同hei就去啦
跟住就內容都差唔多
睇其他人個d啦
番學又係hea的
放學hea左陣就去和興
打室內場!!
sogd可以唔著衫又唔洗驚比人串
oh ya!!!!!
hea!!!!!!!!!!!!!!
我終於同ting ting b 係埋一齊啦!!!!!!
今日練田徑好爽
終於都跳到135
要係11月中跳到140呀!!!